Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

Inderdaad mijn vriend dat zeg ik niet.. :bonk:

Als een kind van 2 ga je ook experimenteren. Zoals dingen aanraken of dingen doen waar je pijn van krijgt om te leren dat je dat niet moet doen..

Zelfde gebeurd in de puberteit maar dan met Drank,Drugs en andere Shit :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inderdaad mijn vriend dat zeg ik niet.. :bonk:

Als een kind van 2 ga je ook experimenteren. Zoals dingen aanraken of dingen doen waar je pijn van krijgt om te leren dat je dat niet moet doen..

Zelfde gebeurd in de puberteit maar dan met Drank,Drugs en andere Shit :Y

Hmm, laten we het maar erop houden dat het laat was :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad mijn vriend dat zeg ik niet.. :bonk:

Als een kind van 2 ga je ook experimenteren. Zoals dingen aanraken of dingen doen waar je pijn van krijgt om te leren dat je dat niet moet doen..

Zelfde gebeurd in de puberteit maar dan met Drank,Drugs en andere Shit :Y

Slap om het op de pubertijd af te schuiven, ik ken genoeg mensen die door de gehele pubertijd zijn gegaan zonder maar ook één miligrammetje wiet of één druppeltje alchohol. Wanneer je het zelf niet wilt, doe je het niet. Door de pubertijd denk je er misschien iets makkelijker over, maar wanneer je het zelf niet wilt doe je het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad mijn vriend dat zeg ik niet.. :bonk:

Als een kind van 2 ga je ook experimenteren. Zoals dingen aanraken of dingen doen waar je pijn van krijgt om te leren dat je dat niet moet doen..

Zelfde gebeurd in de puberteit maar dan met Drank,Drugs en andere Shit :Y

Slap om het op de pubertijd af te schuiven, ik ken genoeg mensen die door de gehele pubertijd zijn gegaan zonder maar ook één miligrammetje wiet of één druppeltje alchohol. Wanneer je het zelf niet wilt, doe je het niet. Door de pubertijd denk je er misschien iets makkelijker over, maar wanneer je het zelf niet wilt doe je het niet.

het heeft natuurlijk met meer te maken... je karakter, de mensen waarmee je omgaat etc...etc...

pubertijd kan natuurlijk een onderdeel hiervan zijn

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

En als jij wél lol kan hebben zonder pilletjes, waarom gebruik je ze dan?

Extra lol? Andere ervaring?

Net als dat er gezegd wordt dat je ook lol kan hebben zonder alcohol. Die uitspraak klopt, alleen is een avondje stappen met alcohol een andere ervaring. Of anders beter of slechter is dat ligt aan jezelf. Wanneer iemand zin heeft in een pilletje dan moet ie dat vooral doen, als ie anderen maar niet in de weg zit. Met de opkomst van house in Nederland waren pillen vooral een middel om het vol te houden. En kan me wel voorstellen dat de positieve effecten van drugs bij de hele feestervaring passen.

Link to comment
Delen op andere websites

En als jij wél lol kan hebben zonder pilletjes, waarom gebruik je ze dan?

Extra lol? Andere ervaring?

Net als dat er gezegd wordt dat je ook lol kan hebben zonder alcohol. Die uitspraak klopt, alleen is een avondje stappen met alcohol een andere ervaring. Of anders beter of slechter is dat ligt aan jezelf. Wanneer iemand zin heeft in een pilletje dan moet ie dat vooral doen, als ie anderen maar niet in de weg zit. Met de opkomst van house in Nederland waren pillen vooral een middel om het vol te houden. En kan me wel voorstellen dat de positieve effecten van drugs bij de hele feestervaring passen.

Sowieso kun je neurologisch gezien nooit hetzelfde 'geluks' gevoel ervaren zonder pillen als mét pillen.

Wat je zegt over de housescene betwijfel ik. Pillen werden indirect wel gebruikt om langer door te gaan, maar voornamelijk voor de euforie. Speed was toen ook al beschikbaar en is een veel effectiever middel om door te gaan. Van MDMA willen mensen nog weleens loom worden.

Ik was er zelf natuurlijk niet bij, maar mijn gok is dat ze beide door elkaar gebruikt werden. Toen was er ook wat minder bekend over de werking en de schadelijke effecten. De bekende 3 maanden regel hoorde je mensen waarschijnlijk ook nooit over en is meer iets van de laatste jaren.

Edit;

Mijn lijstje krijgt onverwachts ook weer een update.

Alcohol :$

Wiet

Hasj

Cocaïne

MDMA

Amfetamine

Paddo's

DXM

Lachgas

2c-b

LSD

Dexamfetamine

Codeïne

GHB

Ketamine

Diazepam

Temazepam

Salvia

Ritalin

Lormetazepam

Lorazepam

Flunitrazepam

Midazolam

Bromazepam

Quetiapine

Zopiclon

+ Etizolam

Bewerkt: door Amfetamientje
Link to comment
Delen op andere websites

@ 2 pagina's terug: Wie doping gebruikt voor betere sportprestaties is een loser.

Ik zou wel eens lachgas willen proberen, moet lachen zijn!

dat valt vies tegen, het is vooral verdovend.

Lachgas is ook verdovend bedoelt. Een arts kwam achter deze werking nadat iemand de stof had genomen om met een vervormde stem op te treden voor wat mensen. De persoon viel en brak zijn been, maar gaf geen kick.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het om er even op terug te komen zwak dat je het afschuift op de puberteit. Je bent verantwoordelijk voor jezelf. Een kameraad van mij geeft altijd feesten waarbij veel Bier en Whiskey is te vinden. Ook wel eens sigaren. Die jongen die heeft nog nooit gerookt, nooit gedronken en die geniet er net zoveel van als ons. Wij gaven hem wel eens een sigaretje als proberen. Hij probeerde en proestte het uit. Hij vond het niks. Hebben we dus ook geprobeerd bij een meisje die er altijd is. Ik en andere kameraad flink aan de Whiskey dus wat deden we: Whiskey in de cola. Aan't meisje gegeven. Zij was bijna op slag bezopen. Toen hebben we haar naar huis gebracht en zijn we weer terug gaan feesten. Wisten wij veel dat zij zo gevoelig daarvoor was. Ze dronk wel bier mee maar dat laagje van 5 mililiter Whiskey de rest cola was teveel. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het om er even op terug te komen zwak dat je het afschuift op de puberteit. Je bent verantwoordelijk voor jezelf. Een kameraad van mij geeft altijd feesten waarbij veel Bier en Whiskey is te vinden. Ook wel eens sigaren. Die jongen die heeft nog nooit gerookt, nooit gedronken en die geniet er net zoveel van als ons. Wij gaven hem wel eens een sigaretje als proberen. Hij probeerde en proestte het uit. Hij vond het niks. Hebben we dus ook geprobeerd bij een meisje die er altijd is. Ik en andere kameraad flink aan de Whiskey dus wat deden we: Whiskey in de cola. Aan't meisje gegeven. Zij was bijna op slag bezopen. Toen hebben we haar naar huis gebracht en zijn we weer terug gaan feesten. Wisten wij veel dat zij zo gevoelig daarvoor was. Ze dronk wel bier mee maar dat laagje van 5 mililiter Whiskey de rest cola was teveel. :duh:

Dat is zoiezo een rot streek om uit te halen zonder het te vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het om er even op terug te komen zwak dat je het afschuift op de puberteit. Je bent verantwoordelijk voor jezelf. Een kameraad van mij geeft altijd feesten waarbij veel Bier en Whiskey is te vinden. Ook wel eens sigaren. Die jongen die heeft nog nooit gerookt, nooit gedronken en die geniet er net zoveel van als ons. Wij gaven hem wel eens een sigaretje als proberen. Hij probeerde en proestte het uit. Hij vond het niks. Hebben we dus ook geprobeerd bij een meisje die er altijd is. Ik en andere kameraad flink aan de Whiskey dus wat deden we: Whiskey in de cola. Aan't meisje gegeven. Zij was bijna op slag bezopen. Toen hebben we haar naar huis gebracht en zijn we weer terug gaan feesten. Wisten wij veel dat zij zo gevoelig daarvoor was. Ze dronk wel bier mee maar dat laagje van 5 mililiter Whiskey de rest cola was teveel. :duh:

Je kunt lullen wat je wilt, maar feit is dat pubers een stuk makkelijker beïnvloedbaar zijn dan volwassenen.

*iets met zoeken naar identiteit*

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...