MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Lachgas is dus niet een kwartiertje schijthard lachen en dan wat hoofdpijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Ik drink iedere avond wel een aantal glazen Smirnoff, maar dat is zo onschuldig als wat.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Ik drink iedere avond wel een aantal glazen Smirnoff, maar dat is zo onschuldig als wat.. Alles telt mee.. Maar ja ik ben ook maar 14 jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2011 Edit; Mijn lijstje krijgt onverwachts ook weer een update. Alcohol :$ Wiet Hasj Cocaïne MDMA Amfetamine Paddo's DXM Lachgas 2c-b LSD Dexamfetamine Codeïne GHB Ketamine Diazepam Temazepam Salvia Ritalin Lormetazepam Lorazepam Flunitrazepam Midazolam Bromazepam Quetiapine Zopiclon + Etizolam Vreemde hobby heb jij, misschien moet je ook nog eens bij elk ding in je lijstje plaatsen of het een positieve of negatieve ervaring was. Niet dat ik het ga proberen maar het lijkt me toch wel leuk om te weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 (bewerkt) Je moet de zaden van de datura plant eens proberen. Bewerkt: 24 juli 2011 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Je moet de zaden van de datura plant eens proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Lachgas is dus niet een kwartiertje schijthard lachen en dan wat hoofdpijn? Een kwartier? Nee man dat duurt met moeite een minuut, maar tuurlijk moet je wel lachen, het is niet zo dat je geen effect hebt behalve verdovend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Je moet de zaden van de datura plant eens proberen. http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=37792 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 (bewerkt) Lachgas is dus niet een kwartiertje schijthard lachen en dan wat hoofdpijn? 1 minuut maximaal een dissociatieve verdoving. Niet alleen maar een verdoving. En sommige mensen gaan er wel op lachen hoor, maar de meeste zie ik kwijlen als ze te veel patronen nemen. Vreemde hobby heb jij, misschien moet je ook nog eens bij elk ding in je lijstje plaatsen of het een positieve of negatieve ervaring was. Niet dat ik het ga proberen maar het lijkt me toch wel leuk om te weten Een ervaring is afhankelijk van 3 dingen; de dope, de mindset en de setting. Ik ben een beetje te lui/gaar om het allemaal te bespreken eigenlijk. Ik kun je wel zeggen dat mijn favorieten downers en uppers zijn, met tripmiddelen heb ik niet zo veel. Bewerkt: 24 juli 2011 door Amfetamientje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cilly Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 @Amfetamientje No offence, maar dat jij nog niet gedegenereerd bent tot kwijlerige gorilla snap ik écht niet. Dude, ze kunnen jij als nucleair wapen inzetten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Er is niks mis met drugs als het goed gemaakt is en je het goed gebruikt. Hou dit feit in je hoofd voor je komt trollen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Er is niks mis met drugs als het goed gemaakt is en je het goed gebruikt. Hou dit feit in je hoofd voor je komt trollen.. Het zouden haar laatste woorden kunnen zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Er is niks mis met drugs als het goed gemaakt is en je het goed gebruikt. Hou dit feit in je hoofd voor je komt trollen.. Het zouden haar laatste woorden kunnen zijn Hahaha zeker haar laatste woorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Er is niks mis met drugs als het goed gemaakt is en je het goed gebruikt. Hou dit feit in je hoofd voor je komt trollen.. En hoe kun je DRUGS "goed" gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Er is niks mis met drugs als het goed gemaakt is en je het goed gebruikt. Hou dit feit in je hoofd voor je komt trollen.. En hoe kun je DRUGS "goed" gebruiken? Niet, Je word vrolijk,boos,verdrietig voor 15 minuten en daarna niks ter wel je lichaam zwaar beschadigd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.