S-te-Fan Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2011 M'n Groene Olifanten zijn op, ik zal het moeten doen met m'n Paarse Zelda's . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bovar69 Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2011 Alcohol, wiet en tabak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2011 Het verbaasd me erg hoeveel leden hier drugs gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2011 En welke drugs bedoel je daarmee? Alcohol, Wiet of één of meerdere van de harddrugs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sharingan Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2011 En welke drugs bedoel je daarmee? Alcohol, Wiet of één of meerdere van de harddrugs? Gewoon verdovende middelen in het algemeen denk ik.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 En welke drugs bedoel je daarmee? Alcohol, Wiet of één of meerdere van de harddrugs? Alcohol en Wiet zijn ook gewoon hard drugs. Er bestaat alleen voor de (nederlandse) wet een verschil tussen soft en -harddrugs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2011 En welke drugs bedoel je daarmee? Alcohol, Wiet of één of meerdere van de harddrugs? Alcohol en Wiet zijn ook gewoon hard drugs. Er bestaat alleen voor de (nederlandse) wet een verschil tussen soft en -harddrugs. Ja, een aangezien ik ook in Nederland woon noem ik ze zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 Ja, een aangezien ik ook in Nederland woon noem ik ze zo. Wiet en alcohol zijn beide harddrugs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2011 Ja, een aangezien ik ook in Nederland woon noem ik ze zo. Wiet en alcohol zijn beide harddrugs ja, als je dronken of stoned bent ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2011 En welke drugs bedoel je daarmee? Alcohol, Wiet of één of meerdere van de harddrugs? zoals cocaïne, paddo's, etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2011 Ik zie tegenwoordig wel vaak rose olifanten vliegen. Nee, ik zit niet aan drugs of zo. Ik rook ook niet en ik drink zelfs geen alcohol. Ik heb al mijn eigen aangeboren drug, ADHD Door dat ben ik al gek genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2011 Dat is geen drug, daar kun je niets aan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2011 Dat is geen drug, daar kun je niets aan doen Was ook een geintje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PunkyF00l Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2011 Nee, ik gebruik geen drugs en zal dat waarschijnlijk nooit doen. Kvin het niet echt zo aantrekkelijk, vooral de manieren waarop niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2011 Vrijdagavond veeel te hard gegaan. Mobiel + wat geld kwijt . Waarschijnlijk gestolen omdat mijn portemonnee nog wel in mijn broekzat zat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.