MostWantedKid Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 (bewerkt) Nog geen drugs gebruikt en ga ik waarschijnlijk ook niet doen, heb er veel te veel mensen aan kapot zien gaan dus dat ga ik niet proberen . EDIT : Ik zie alcohol nu ook in het lijstje staan, dat heb ik al wel gedaan en blijf ik ook doen . Oke nu klink ik als een alcoholist maar dat ben ik dus niet, haha. Bewerkt: 14 november 2011 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 (bewerkt) Methylfenidaat. Ik kreeg het een paar jaar geleden voorgeschreven en raakte vrijwel meteen verslaafd. Als ik het niet neem, word ik depressief. De medicijnen helpen zeker voor school. Maar nu kan ik na school dus mooi door naar de afkickkliniek. Conclusie: niet aan beginnen. Met andere drugs heb ik geen ervaring, ik weet alleen dat m'n beste vriend z'n schoolcarrière heeft verpest omdat hij aan weed begon. Dat raad ik dus ook niet aan. Alcohol drink ik trouwens ook niet. Veel mensen drinken dat alleen maar om stoer te doen, niet omdat het lekker is. Bewerkt: 14 november 2011 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nstyle08Z Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2012 Het word eens tijd dat er nieuw leven in dit topic geblazen wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2012 (bewerkt) Het word eens tijd dat er nieuw leven in dit topic geblazen wordt. Is dat een hele slechte woordgrap of gewoon een hele slechte bump? EDIT: Oh, wacht, ik lees net je signature. Vandaar. Bewerkt: 17 november 2012 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2012 (bewerkt) Ik rook dagelijks wiet, drink af en toe een biertje. En voor de rest blijf ik van die rotzooi af! Misschien ooit eens een schijfje op een feest, maar dat ligt ook maar aan when,who,where. @spacycolours, 3 posts hierboven. Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat, je kan je elke dag de afgrond in smoken en niks aan school doen, of je gaat naar school doet je huiswerk en je rookt Dan een dikke joint. Ligt totaal aan jezelf. Bewerkt: 17 november 2012 door .Whoopdidoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2012 Ik rook dagelijks wiet, Mag ik vragen waarom? (Niet lullig, gewoon geïnteresseerd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2012 Toen ik mijn ''jonge'' jaren naar house/hardcore party's ging, gebruikte iedereen wellus wat, speed, xtc en andere rotzooi nu is dat verleden tijd, soms rook ik een blowtje na het werk en weekends met vrienden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2012 Ik rook dagelijks wiet, Mag ik vragen waarom? (Niet lullig, gewoon geïnteresseerd) Ja weet ik niet eigenlijk. Het is met de jaren een gewoonte geworden na het werk, lekker ff jointje paffen, relaxen beetje eten, gamen, series kijken. Rook 2 jointjes per dag ofzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Heb wel eens iets geprobeerd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Heb wel eens iets geprobeerd... Een Breezer? stoer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Heb wel eens iets geprobeerd... Een Breezer? stoer Wat is er stoer aan dingen uitproberen? Ik vind dat alleen maar goed. Vaak zie je dat als ouders alles qua alcohol en drugs streng verbieden, hun kinderen veel sneller een verslaving of problemen krijgen omdat ze alles stiekem moeten doen. Daardoor gaan ze er minder goed mee om, denken ze dat het 'stoer' is en krijgen ze er sneller problemen mee. Het werkt echt als ouders toestaan dat je drugs een keer uitprobeert, en best mag drinken zolang je maar verantwoordelijk blijft en kan zorgen dat je niet te veel drinkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Heb wel eens iets geprobeerd... Een Breezer? stoer Dat zegt meer over jou dan over mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Was meer sarcastisch bedoelt, zeg gewoon wat je dan geprobeerd hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijn0126 Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Niks van dat allemaal, aangezien me leeftijd (13) is dat niet erg passend Ik zie kinderen van mijn leeftijd bij mij op school al roken, daar heb ik niks tegen, maar als je 13 bent is het wat anders hé. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2012 Die kinderen op jouw school zijn zo stoer zeg! Ikzelf heb voor zover ik het weet nog nooit wat gebruikt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.