Jump to content

Drugs

Jimmiefitz

Recommended Posts

Nog geen drugs gebruikt en ga ik waarschijnlijk ook niet doen, heb er veel te veel mensen aan kapot zien gaan dus dat ga ik niet proberen :N.

EDIT : Ik zie alcohol nu ook in het lijstje staan, dat heb ik al wel gedaan en blijf ik ook doen :). Oke nu klink ik als een alcoholist maar dat ben ik dus niet, haha.

Bewerkt: door MostWantedKid
Delen op andere websites

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

84

• S-te-Fan

47

• Teh_Ninja

33

• MegaPilot

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Methylfenidaat. Ik kreeg het een paar jaar geleden voorgeschreven en raakte vrijwel meteen verslaafd. Als ik het niet neem, word ik depressief.

De medicijnen helpen zeker voor school. Maar nu kan ik na school dus mooi door naar de afkickkliniek.

Conclusie: niet aan beginnen.

Met andere drugs heb ik geen ervaring, ik weet alleen dat m'n beste vriend z'n schoolcarrière heeft verpest omdat hij aan weed begon. Dat raad ik dus ook niet aan.

Alcohol drink ik trouwens ook niet. Veel mensen drinken dat alleen maar om stoer te doen, niet omdat het lekker is.

Bewerkt: door SpacyColours
Delen op andere websites

• 1 year later...

Het word eens tijd dat er nieuw leven in dit topic geblazen wordt.

Is dat een hele slechte woordgrap of gewoon een hele slechte bump? :puh:

EDIT: Oh, wacht, ik lees net je signature. Vandaar. :puh:

Bewerkt: door SpacyColours
Delen op andere websites

Ik rook dagelijks wiet, drink af en toe een biertje. En voor de rest blijf ik van die rotzooi af! Misschien ooit eens een schijfje op een feest, maar dat ligt ook maar aan when,who,where.

@spacycolours, 3 posts hierboven. Het is maar net hoe je er zelf mee omgaat, je kan je elke dag de afgrond in smoken en niks aan school doen, of je gaat naar school doet je huiswerk en je rookt Dan een dikke joint. Ligt totaal aan jezelf.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Delen op andere websites

Ik rook dagelijks wiet,

Mag ik vragen waarom? (Niet lullig, gewoon geïnteresseerd)

Ja weet ik niet eigenlijk. Het is met de jaren een gewoonte geworden na het werk, lekker ff jointje paffen, relaxen beetje eten, gamen, series kijken. Rook 2 jointjes per dag ofzo..

Delen op andere websites

Heb wel eens iets geprobeerd...

Een Breezer? stoer :klap:

Wat is er stoer aan dingen uitproberen? Ik vind dat alleen maar goed. Vaak zie je dat als ouders alles qua alcohol en drugs streng verbieden, hun kinderen veel sneller een verslaving of problemen krijgen omdat ze alles stiekem moeten doen. Daardoor gaan ze er minder goed mee om, denken ze dat het 'stoer' is en krijgen ze er sneller problemen mee.

Het werkt echt als ouders toestaan dat je drugs een keer uitprobeert, en best mag drinken zolang je maar verantwoordelijk blijft en kan zorgen dat je niet te veel drinkt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...