Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik mis cafeïne in de poll! Dagelijks gebruik ik cafeïne en wel in de vorm van een pot koffie per dag. Uiteraard zonder suiker en melk! Ik ben een drugsgebruiker, en wel dermate afhankelijk van mijn drug dat ik verslaafd ben.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit drugs gebruikt. Alcohol en cafeïne vind ik niet echt bij drugs horen. Als ik het woord drugs hoor moet ik toch echt meer aan cocaïne heroïne lsd xtc en dat soort dingen denken. Alcohol drink ik dus wel en cafeïne zit gewoon in mijn bakje koffie.

Link to comment
Delen op andere websites

Je had dan op Anders... kunnen stemmen en 'm zoals je gedaan hebt posten, heb 'm speciaal voor jou erbij gezet. :)

Cool! Thanks xd

Appart dat amfetamientje niet voor amfetamine heeft gekozen :)

Ik heb nooit drugs gebruikt, ga nooit drugs gebruiken (ook niet roken, als dat een drug is?). Ik snap gewoon niet waarom mensen dit gebruiken?

Dat zijn genotsmiddelen, men gebruikt het om ervan te genieten. Het is gewoon lekker.

Link to comment
Delen op andere websites

Amfetamine staat er dan ook maar een paar dagen bij. ;)

Er zijn een hoop redenen waarom mensen beginnen met drugs. Sommigen omdat ze het willen uitproberen, anderen omdat ze bijvoorbeeld veel stress hebben en drugs het je laten vergeten. Er zijn nog veel meer factoren. Misschien kan je het aan de gebruikers hier vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit drugs gebruikt. Alcohol en cafeïne vind ik niet echt bij drugs horen. Als ik het woord drugs hoor moet ik toch echt meer aan cocaïne heroïne lsd xtc en dat soort dingen denken. Alcohol drink ik dus wel en cafeïne zit gewoon in mijn bakje koffie.

Alcohol vindt jij niet bij drugs horen? Typisch een voorbeeld van niet verder denken dan je neus lang is. Het is allang bewezen dat alcohol een schadelijkere en meer verslavende werking heeft dan wiet, en dan beweer jij dat alcohol geen drugs is?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van alcohol wist ik al, en nu ik erover nadenk kan een drug ook wel lekker zijn inderdaad. Ik las laatst in een of ander blad dat er ook nep-drugs bestaan. Dit zijn drugs die werken met het placebo effect (als je denkt dat het werkt, dat het dan ook werkt). Zo stond er het roken van een bananenschil bij (lol?).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je van een bananenschil roken stoned zou worden is wel een erg hardnekkig gerucht dat in de brugklasjes rondgaat ja :7 . Ik denk dat een placebo-effect alleen een klein beetje zou kunnen werken wanneer je een simpele goedgelovige ziel zonder ervaring met welke vorm van drugs dan ook die graag opschept bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel eens:

-Nootmuskaat gesnoven, het stuiterbaliseerde me en goot me vol met meligheid, maar lokte me nimmer meer aan nadien.

-Spacecake gesnoept, irritante boel, werd er alleen maar duizelig en misselijk van.

-Weed heb ik vaak gerookt, maar is het nooit zo voor mij geweest. Af en toe heb ik er behoefte aan maar ik vind het te omslachtig.

-XTC & Speed gaven me wel een goed gevoel.

Maar speed slik ik dagelijks in de vorm van ((te) hoge dosissen) methylfenidaat, en ik kan zeggen dat ik op een natural high ben want iemand die nachtmerries, psychoses, paranoïa en fantasievolle trances heeft, blieft geen verdere drugs. ;)

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...