Jump to content

Drugs

Jimmiefitz

Recommended Posts

Geplaatst:

Hmm, ik heb het er ziezo niet zo op drugs... Ik heb nog niet vaak van iets of iemand gehoord die er totalitair stabieler op vooruit gaat.

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

84

• S-te-Fan

47

• Teh_Ninja

33

• MegaPilot

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het gebruik van sommige drugs heeft me wel flink aan het nadenken gezet over het leven 'n shit, op een positieve manier.

Geplaatst:

Lijkt dat de optie op de pol: ''geen'' weg kan nu cafeine er bij staat, ik denk dat iedereen wel een blikje cola of wat dan ook heeft gehad.

Geplaatst:

Er zijn mensen die alleen cafeïnevrije cola drinken ( ziezo geen cafeine drinken ). Maar inderdaad, dat zijn er volgens mij niet veel.

Geplaatst:

lijtk me wel heel sterk....

In sommige streken van Afrika hebben ze geen cola, of koffie :7

Maargoed, die hebben ook geen internet en kunnen dus niet stemmen, maar niet-cafeïne drinken mensen bestaan wel degelijk.

Geplaatst:

lijtk me wel heel sterk....

In sommige streken van Afrika hebben ze geen cola, of koffie :7

lijkt me iig niet dat die hier op een nederlands forum zitten zoals je al zegt :7

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb nog nooit drugs gebruikt, maar wil het ook niet gebruiken, lijkt me niet geweldig ofzo. Heb wel vaker slechte dingen gehoord over Drugs. Ik ben nu niet zo'n moederskindje die het niet mag doen, maar ik wil het gewoon niet :puh:

Geplaatst:

Weed ^^ maar niet overdreven vaak, en ook nooit alleen

Tijdje geleden voor het eerst truffels, is wel vies om op te eten. En eerst lijkt het alsof er niets gebeurt, maar plots merk je dat je opeens om stomme dingen moet lachen enzo.

Geplaatst:

HELEMAAL GEEN! Ga er nooit aan beginnen ook, maar mijn stief broer gebruikt volgens mij wiet...

Geplaatst:

Ik heb paar weken terug gerookt (van die menthol sigaretten) en ik ben toen nog vies goor ziek geworden, was mijn lesje wel waard. Wil het ook nooit meer, wel een goede reden om toen vrij te krijgen van school :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...