commando Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Hmm, ik heb het er ziezo niet zo op drugs... Ik heb nog niet vaak van iets of iemand gehoord die er totalitair stabieler op vooruit gaat. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 december 2012 Rapport Geplaatst: 3 december 2012 Het gebruik van sommige drugs heeft me wel flink aan het nadenken gezet over het leven 'n shit, op een positieve manier. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Lijkt dat de optie op de pol: ''geen'' weg kan nu cafeine er bij staat, ik denk dat iedereen wel een blikje cola of wat dan ook heeft gehad. Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Er zijn mensen die alleen cafeïnevrije cola drinken ( ziezo geen cafeine drinken ). Maar inderdaad, dat zijn er volgens mij niet veel. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 14 december 2012 Rapport Geplaatst: 14 december 2012 lijtk me wel heel sterk.... Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 december 2012 Rapport Geplaatst: 15 december 2012 lijtk me wel heel sterk.... In sommige streken van Afrika hebben ze geen cola, of koffie Maargoed, die hebben ook geen internet en kunnen dus niet stemmen, maar niet-cafeïne drinken mensen bestaan wel degelijk. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 15 december 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2012 Zo kan je bezig blijven, maar voor de minderheid laat ik het wel staan. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 17 december 2012 Rapport Geplaatst: 17 december 2012 lijtk me wel heel sterk.... In sommige streken van Afrika hebben ze geen cola, of koffie lijkt me iig niet dat die hier op een nederlands forum zitten zoals je al zegt Reageren
Nissan Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Offtopic vraagje, zorgden poppers er niet voor dat je anus open ging staan? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 Dat klopt. Trimbos.nl Reageren
Bodemloos Geplaatst: 19 december 2012 Rapport Geplaatst: 19 december 2012 LOL wel makkelijk als je homo bent Reageren
Michael Geplaatst: 29 juni 2013 Rapport Geplaatst: 29 juni 2013 Ik heb nog nooit drugs gebruikt, maar wil het ook niet gebruiken, lijkt me niet geweldig ofzo. Heb wel vaker slechte dingen gehoord over Drugs. Ik ben nu niet zo'n moederskindje die het niet mag doen, maar ik wil het gewoon niet Reageren
Ruitje.Intikker Geplaatst: 1 juli 2013 Rapport Geplaatst: 1 juli 2013 Weed ^^ maar niet overdreven vaak, en ook nooit alleen Tijdje geleden voor het eerst truffels, is wel vies om op te eten. En eerst lijkt het alsof er niets gebeurt, maar plots merk je dat je opeens om stomme dingen moet lachen enzo. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 HELEMAAL GEEN! Ga er nooit aan beginnen ook, maar mijn stief broer gebruikt volgens mij wiet... Reageren
Michael Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Geplaatst: 3 juli 2013 Ik heb paar weken terug gerookt (van die menthol sigaretten) en ik ben toen nog vies goor ziek geworden, was mijn lesje wel waard. Wil het ook nooit meer, wel een goede reden om toen vrij te krijgen van school Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.