Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

Heeft iemand van jullie ervaring met crocodile? :)

Heb je je überhaupt geïnformeerd over deze drug? Dan zou je wel moeten beseffen dat crocodile gewoon not done is, tenzij je een langzame pijnlijke dood wil sterven natuurlijk.

Je injecteert pure troep in je aders met crocodile.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeft iemand van jullie ervaring met crocodile? :)

Heb je je überhaupt geïnformeerd over deze drug?

Ja, waarom zou anders die vraag stellen?

Ik kan overigens prima voor mezelf uitmaken wat ''not done'' is, daar heb ik verder niemand bij nodig, vooral jou niet. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je überhaupt geïnformeerd over deze drug? Dan zou je wel moeten beseffen dat crocodile gewoon not done is, tenzij je een langzame pijnlijke dood wil sterven natuurlijk.

Je injecteert pure troep in je aders met crocodile.

Oh lol. Crocodile is in principe desomorfine, zoals je wellicht al uit de naam kan opmaken, een opiaat. Het gebruik daarvan zal, in de juiste dosis, echt niet resulteren in de dood. De beelden die jij waarschijnlijk voor je hebt, weggevreten huid etc., komt dus niet door de drug zelf. Dat is een resultaat van of vervuiling van de drug, waarbij er dus andere stoffen aanwezig zijn, of door een vuile naald bij het injecteren. Precies dezelfde risico's die je loopt bij andere drugs die je injecteert dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, waarom zou anders die vraag stellen?

Ik kan overigens prima voor mezelf uitmaken wat ''not done'' is, daar heb ik verder niemand bij nodig, vooral jou niet. :t

Ik denk dat jij iemand met een basis van wetenschappelijke kennis juist heel hard nodig hebt. Maar hey, het is jouw dood. ;)

Oh lol. Crocodile is in principe desomorfine, zoals je wellicht al uit de naam kan opmaken, een opiaat. Het gebruik daarvan zal, in de juiste dosis, echt niet resulteren in de dood. De beelden die jij waarschijnlijk voor je hebt, weggevreten huid etc., komt dus niet door de drug zelf. Dat is een resultaat van of vervuiling van de drug, waarbij er dus andere stoffen aanwezig zijn, of door een vuile naald bij het injecteren. Precies dezelfde risico's die je loopt bij andere drugs die je injecteert dus.

Daar zeg je het al, in principe. Waarom denk je dat er zovelen sterven aan het gebruik van crocodile? Omdat er zoveel goed spul op de markt is? Dus niet. Krokodil is huisgemaakt, ongezuiverd en sterk verontreinigd. Dus kom alstublieft niet beweren dat het gewoon desomorfine is, dat is het dus totaal niet. Een kleine Wikipediasearch had je dit ook kunnen vertellen..Of ga je nu beweren dat huisgemaakte drugs veilig zijn? Ik kan je in ieder geval aanraden wat minder Breaking Bad te kijken, en dat geldt ook voor de persoon boven je.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat crocodile gewoon desomorfine is is een feit. Om je geliefde Wikipedia er bij te halen "Desomorphine (dihydrodesoxymorphine, Permonid, street name krokodil) is a derivative from morphine (an opioid)". Verder kunnen thuisgemaakte drugs gewoon veilig zijn, daar waar alle drugs op de Nederlandse markt thuisgemaakt zijn. Ze zijn immers verboden, dus kan je overheid ook geen controle's uitvoeren. Zo werd amfetamine volop in boerenschuurtjes gemaakt, omdat de basisstoffen makkelijk te krijgen waren. Punt is gewoon dat de pure stof niet de schadelijke effecten heeft waar jij over spreekt. Vervuilde drugs hebben dat wel, maar dat geldt dus voor elke drug die je neemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, waarom zou anders die vraag stellen?

Ik kan overigens prima voor mezelf uitmaken wat ''not done'' is, daar heb ik verder niemand bij nodig, vooral jou niet. :t

Ik denk dat jij iemand met een basis van wetenschappelijke kennis juist heel hard nodig hebt. Maar hey, het is jouw dood. ;)

Ik ben niet dood en ook niet van plan om te overlijden, mijn dood laat nog welk enkele jaartjes op zich wachten. Daarbij beschik ik zelf over veel wetenschappelijke kennis, zo ook over de scheikundige wetenschappen. (Je doelde waarschijnlijk al op die tak van wetenschap, maar ik specificeer je maar eventjes voor de duidelijkheid.) Ik heb dus totaal niemand met ook maar een ''basis van wetenschappelijke kennis'' nodig. Maar als we toch ongevraagd en volledig lukraak dergelijke uitlatingen doen dan laat ik mij ook maar eventjes van mijn beste kant horen! Ik denk dat jij wel eens met iemand met een basis van kennis over debatteren en discussies voeren mag babbelen.

Zoals uit mijn vraagstelling overduidelijk bleek wilde ik graag weten of iemand ervaring had met crocodile. Ik heb dus geen behoefte aan een ''don't take drugs''-monoloog, zeker niet van iemand die voor geen enkele reden vatbaar is. Uiteraard kun je je eigen vragen stellen in dit topic, daar is het immers voor, maar laat mijn vragen de volgende keer maar liever aan je neus voorbij gaan als je geen nuttige aanvulling hebt. Ik vroeg niet om de risico's van crocodile, maar om ervaringen, met de risico's ben ik bekend.

Oh lol. Crocodile is in principe desomorfine, zoals je wellicht al uit de naam kan opmaken, een opiaat. Het gebruik daarvan zal, in de juiste dosis, echt niet resulteren in de dood. De beelden die jij waarschijnlijk voor je hebt, weggevreten huid etc., komt dus niet door de drug zelf. Dat is een resultaat van of vervuiling van de drug, waarbij er dus andere stoffen aanwezig zijn, of door een vuile naald bij het injecteren. Precies dezelfde risico's die je loopt bij andere drugs die je injecteert dus.

Daar zeg je het al, in principe. Waarom denk je dat er zovelen sterven aan het gebruik van crocodile? Omdat er zoveel goed spul op de markt is? Dus niet. Krokodil is huisgemaakt, ongezuiverd en sterk verontreinigd. Dus kom alstublieft niet beweren dat het gewoon desomorfine is, dat is het dus totaal niet. Een kleine Wikipediasearch had je dit ook kunnen vertellen..Of ga je nu beweren dat huisgemaakte drugs veilig zijn? Ik kan je in ieder geval aanraden wat minder Breaking Bad te kijken, en dat geldt ook voor de persoon boven je.

Wat een bullshit weer, MP, Teh_Ninja zegt toch niet voor niets dat het om een principe gaat? Hij accentueert het zelfs! Je wijsneus-monoloog vult totaal niets aan op Teh_Ninja's heldere uitleg.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Dat crocodile gewoon desomorfine is is een feit. Om je geliefde Wikipedia er bij te halen "Desomorphine (dihydrodesoxymorphine, Permonid, street name krokodil) is a derivative from morphine (an opioid)". Verder kunnen thuisgemaakte drugs gewoon veilig zijn, daar waar alle drugs op de Nederlandse markt thuisgemaakt zijn. Ze zijn immers verboden, dus kan je overheid ook geen controle's uitvoeren.

Ben jij geen Nederlander?

http://www.drugs-test.nl/

Zo werd amfetamine volop in boerenschuurtjes gemaakt, omdat de basisstoffen makkelijk te krijgen waren. Punt is gewoon dat de pure stof niet de schadelijke effecten heeft waar jij over spreekt. Vervuilde drugs hebben dat wel, maar dat geldt dus voor elke drug die je neemt.

Ga ik volledig mee akkoord! Maar hoe kan een drug die over het algemeen huisgemaakt is nu puur zijn? Moet je mij toch eens uitleggen hoor..

Link to comment
Delen op andere websites

Ben jij geen Nederlander?

http://www.drugs-test.nl/

Ik bedoelde controle tijdens het productieproces.

Ga ik volledig mee akkoord! Maar hoe kan een drug die over het algemeen huisgemaakt is nu puur zijn? Moet je mij toch eens uitleggen hoor..

Omdat je ook thuis een lab kan inrichten? Thuisgemaakt moet je niet te letterlijk nemen, als in slechts een keukentje. Het zijn veelal echte drugslaboratoria waarin een kundig persoon alles kan wat een apotheker ook zou kunnen.

Edit: Het laatste stuk betrof trouwens niet de Russische productieprocessen.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde controle tijdens het productieproces.

Ah, op die fiets.

Omdat je ook thuis een lab kan inrichten? Thuisgemaakt moet je niet te letterlijk nemen, als in slechts een keukentje. Het zijn veelal echte drugslaboratoria waarin een kundig persoon alles kan wat een apotheker ook zou kunnen.

Edit: Het laatste stuk betrof trouwens niet de Russische productieprocessen.

Kan je mij dan even uitleggen waarom ik niks terugvind over het zuiveren van krokodil of zelfs maar ervaringen van gebruikers van krokodil? M'n punt is hier dus dat zowat alle producties van krokodil slecht zijn. Zo slecht dat zelfs drugsgebruikers op de desbetreffende drugsfora je voor gek verklaren als je ook maar overweegt om de drug te nemen(ook de reden waarom ik krokodil als "not done" omschrijf).

Interessante thread, voor de mensen die nog steeds niet overtuigd zijn: klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi ik ben Rutger en ik heb nog nooit drugs gebruikt. Dus ook geen alcohol. :engel:

Caffeïne heb je vast wel eens binnengehad. Nooit cola gedronken? Of koffie?

Nope, nooit koffie geprobeerd te drinken. Cola heb ik dan misschien 1 slok van gehad om erachter te komen dat ik niet van koolzuurgas in mijn drinken houd..

Off-topic:

c2568839.png

Targeted advertising +1

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je mij dan even uitleggen waarom ik niks terugvind over het zuiveren van krokodil of zelfs maar ervaringen van gebruikers van krokodil? M'n punt is hier dus dat zowat alle producties van krokodil slecht zijn. Zo slecht dat zelfs drugsgebruikers op de desbetreffende drugsfora je voor gek verklaren als je ook maar overweegt om de drug te nemen(ook de reden waarom ik krokodil als "not done" omschrijf).

Interessante thread, voor de mensen die nog steeds niet overtuigd zijn: klik.

Omdat het in de westerse wereld niet of nauwelijks gebruikt wordt. Omdat heroïne, morfine, oxycodon etc. hier redelijk goed te verkrijgen zijn. Het probleem is dat veel crocodile gemaakt wordt als goedkoop alternatief voor de eerdergenoemde stoffen. De doelgroep is dus die van junks, die niet geven om de gevolgen zolang ze hun rush maar krijgen. Als je wil kan je echter prima crocodile verkrijgen uit codeïne, wat gewoon op recept verkrijgbaar is.

Edit: Ik zal niet ontkennen dat een aanzienlijk deel, zo niet de meerderheid, van de crocodile dat wereldwijd in omloop is ernstig vervuild is. Maar je moet een drug niet afrekenen op de vervuilde vorm.

Bewerkt: door Teh_Ninja
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Ik zal niet ontkennen dat een aanzienlijk deel, zo niet de meerderheid, van de crocodile dat wereldwijd in omloop is ernstig vervuild is. Maar je moet een drug niet afrekenen op de vervuilde vorm.

En daar verschillen we dus van mening. Ik heb nog geen ervaringen van crocodile gevonden of berichten van pure krokodil(in hoeverre dat mogelijk is met codeïne als beginstof), waardoor ik dus geheel gekant ben tegen de drug.

Link to comment
Delen op andere websites

De drug crocodile is gewoon een straatnaam voor een stof waarvan het werkzame bestanddeel desomorfine is en gruwelijke bijwerkingen vertoond. Ofdat een stof Crocodile of vervuilde desomorfine is merk je aan de symptonen, de grens is niet geheel duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...