Dotz Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2013 Opvallend dat uit de poll blijkt dat er meer mensen zijn die cocaïne gebruikt hebben dan cafeïne. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 14 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2013 Dat kan zo zijn omdat cafeïne later is toegevoegd aan de poll of mensen bedenken zich niet dat er cafeïne in cola en koffie zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2014 Valt lijm snuiven onder drugs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2014 even mn stem veranderd, wiet toegevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2014 Valt lijm snuiven onder drugs? Denk het wel, je krijgt er een high van. Dus dan kan je iets wel een drug noemen dunkt me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2014 Nog nooit 1 van deze dingen gebruikt, later waarschijnlijk Alcohol en Cafeïne. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2014 ... Speciaal voor Dotz: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commandant Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2014 Ik heb daar nog op dat feest bij de P-post gestaan. Een grote puinhoop dat soort evenementen. Aan de andere kant wel mooi dat het kan in NL, maar goed dat mag ik natuurlijk niet zeggen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2014 (bewerkt) Cocaine, Amfetamine (speed), MDMA, LSD, Wiet/hash, Tabak, Alcohol en Cafeine De laatste 2 gebruik ik nog steeds. Bewerkt: 18 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2014 Ik heb daar nog op dat feest bij de P-post gestaan. Een grote puinhoop dat soort evenementen. Aan de andere kant wel mooi dat het kan in NL, maar goed dat mag ik natuurlijk niet zeggen... p-post? Maar die mensen op dat filmpje Gaat te ver eigenlijk.. Ook al loop ik er soms ook zo bij.. ;v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2014 eigenlijk alleen alcohol, caffeine, tabak en wiet :V nu hoor ik bij de stoere jongens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTABoy01 Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Waarom zou ik in hemelsnaam drugs nemen? Het is verboden spul! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Waarom zou ik in hemelsnaam drugs nemen? Het is verboden spul! Ik weet niet waar jij woont, maar waar ik woon zijn er gewoon legale drugs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Ja, maar alcohol is geen drugs hé. /algemenedommedenkwijzevan90procentvandemensheid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 7 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2014 Waarom zou ik in hemelsnaam drugs nemen? Het is verboden spul! Ironisch dat dit door een 12 jarige op een GTA-forum gezegd wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.