Jump to content

Drugs


Jimmiefitz

Recommended Posts

Maar weinig mensen drinken hier cola/koffie/thee/energydrank (ja zelfs in thee zit cafeïne, alleen heet het dan theïne)

Ik heb zelf Wiet in de vorm van een cake gebruikt

En af en toe wat smaaktabak in de water pijp.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    84

  • S-te-Fan

    47

  • Teh_Ninja

    33

  • MegaPilot

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was eergisteren weer helemaal van de wereld. 2.5 bugatti ;v Zijn kanonners.

Wat doe je normaal kristal of pil? En 4fmp ken ik alleen van dit topic, never tried.

Standaard motto bij deze drugs, be smart be safe :) happy tripping!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eergisteren weer helemaal van de wereld. 2.5 bugatti ;v Zijn kanonners.

Wat doe je normaal kristal of pil?

Afgelopen zaterdag toch maar ingehouden en 2x 1/8e gepakt van ongeveer 200mg. Komt neer op ongeveer 25mg mdma zo'n 2 uur na elkaar gedoseerd. Ging echt heerlijk. Lagere doseringen vind ik zo veel fijner dan een overkill aan xtc. Katshelder (buiten de overkill aan alcohol) maar toch feest.

Meestal pil omdat dat makkelijker te doseren is.

En 4fmp ken ik alleen van dit topic, never tried.

Goddelijk spul, echt een keer doen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vraag me toch echt af waarom de leden op het forum drugs promoten alsof het net snoepjes zijn. Het is ten eerste zeer schadelijk, en ten tweede kost het je veel geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb op cafeïne gestemd, ik drink niet en dat ben ik ook niet van plan om te gaan doen. Ik denk ook dat de meeste gebruikers op het forum nooit in aanraking zijn gekomen met Coke, H, XTC ed. Ik rook ook niet dus tabak valt ook af.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me toch echt af waarom de leden op het forum drugs promoten alsof het net snoepjes zijn. Het is ten eerste zeer schadelijk, en ten tweede kost het je veel geld.

Geld kwestie ligt aan de persoon zelf, net als hoe schadelijk het is.

Een jointje roken in het weekend is echt niet meer schadelijker dan een biertje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Drugs is naar mijn mening een kunstmatige stimulering of repressie van chemische reacties in je hoofd (gevoelens, hormonen etc.). Het kan mooi zijn, maar het kent ook diverse bijeffecten. Van koffie, xtc en bier tot een pilletje tegen een ziekte. Gebruik het altijd zo gecontroleerd mogelijk en ken je grenzen :puh:

Daarbij moet je eens weten in wat voor gekke moods je lichaam zonder drugs kan komen... (fappuh! XD)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij moet je eens weten in wat voor gekke moods je lichaam zonder drugs kan komen... (fappuh! XD)

Say what?

Dan wil ik niet weten hoe jij fapt want ik ga heus niet hallucineren tijdens het fappen en ik krijg er na ook geen kater van.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij moet je eens weten in wat voor gekke moods je lichaam zonder drugs kan komen... (fappuh! XD)

Say what?

Dan wil ik niet weten hoe jij fapt want ik ga heus niet hallucineren tijdens het fappen en ik krijg er na ook geen kater van.

Je weet dat je hersenen een stofje vrij laat zodra je klaarkomt he, en dit kan in sommige gevallen een apart gevoel geven, al zal het geen vervanger zijn voor drugs, want het gevoel werkt maar iets van 5-10 seconde en is minimaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink bij 't uitgaan altijd wel een paar biertjes, als het warm weer is en ik en me vrienden pakken een terrasje dan is 't vaak een Hertog Jan of een Duveltje, heb vroeger wellus met vrienden een jointje gedeeld maar daar voel ik verder niks voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Zestien jarigen die over "vroeger" spreken :7.

Oke stoere jongen, dan heb ik 't over 4 jaar geleden toen ik twaalf was dan praat je toch over éénvierde van mijn leven, hoe oud ben jij dan? 20? Nou poeh poeh :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...