S-te-Fan Geplaatst: 10 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2014 (bewerkt) Afgelopen zondag (7th Sunday) weer eens meer van de bakkie gegaan dan anders. Ipv mijn gebruikelijke dosis (~30/50mg mdma in xtc icm alcohol) een halve Wi-Fi schijf op (ongeveer 100/110mg van 200/220mg) en wat was het eigenlijk kut. De eerste 1/4e (~50mg) was gewoon weer lekker. Een flinke boost op het gebied van gekkigheid, gezelligheid en sfeer, zonder de nare of euphorische effecten. Maar toen bij nog een 1/4e begon het. Binnen 10 minuten sta je als een sociaal incapabele catatonisch persoon voor je uit te koekeloeren. De muziek is aangenaam maar ik vind er niet de energie meer achter die ik achter de muziek zoek. Ik voelde me veel meer in mezelf gekeerd en vond dit zeer jammer aangezien ik grote lol had met vriendjes en vriendinnetjes. Ook lijk je alles door een "valse bril" te zien welke je wereld en interacties vervormd, wat ik op de een of andere manier hekelde. Deze afkeer tegen grotere doseringen heb ik het laatste jaar steeds meer ervaren. Me eigen teruggetrokken vanuit de hardstyle naar de techno, waar sociale interacties minder van belang leken en ik heerlijk uit kon spacen op wat geweldige muziek. Dat was dan wél weer leuk . Dus, voortaan lage doseringen doorzetten. Sommige mensen lachen erom en menen minstens 3 schijven nodig te hebben om een avond door te komen. Geef mij één schijf op een avond en ik ben 2 dagen zoet . Bewerkt: 10 juni 2014 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2014 Ik houd het op water en brood op zo'n feest als je het niet erg vind Maar goed even serieus voor mij deze keer. Het geeft wel de unieke ervaringen van iemand weer. Voor mijzelf ligt zo'n ervaringsaccent anders. Ik heb als hulpverlener ook mensen moeten reanimeren op die feesten. Ik weet niet welke combinatie van troep ze genomen hadden, maar ik had hun op dat moment meer gebracht dan de drugs. Personen zoals dat worden leeggepompt in het ziekenhuis, met de hoop dat ze niet te veel hersenbeschadiging hebben opgelopen hebben en met goed geluk overleven ze het. Vanaf die optiek is het vrij zielig allemaal. Al ben ik niet iemand die puur tegen het verbieden van drugs ben, hoe gek dan ook ( ik zelf nog nooit harddrugs/softdrugs genomen, alleen de diverse consequenties van buitenaf gezien). Mensen hebben er ook plezier mee en dat is hun vrijheid. Ik vind juist dat het gelegaliseerd en daarna gecontroleerd moet worden, zodat er goede kwaliteit komt en dat het mixen van diverse drugs gecontroleerd kan worden. Zoals je zelf al hierboven zegt, is het voor een persoon onder invloed van zo'n substantie of combinatie van substanties (al is het alleen alcohol), moeilijk om soms de grens te bepalen. Daar kan zoiets bij helpen, zodat het aantal incidenten verminderd. Natuurlijk kijk ik er wel met een vrij subjectieve bril naar toe, omdat ik niet degene ben die de drugs zelf heb genomen. Als je zoiets als in de bovenstaande alinea opzet, kan je beleid maken met de mensen die dit ooit wel eens genomen hebben. Mrja dat vereist eerst een overtuiging van het rijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 11 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2014 Alleen Alcohol, vind ik wel genoeg Ik zou nooit aan de drugs gaan ook al word ik gedwongen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Als je drugs gebruikt om los te komen ben je in mijn ogen wel een sneu figuur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Alleen Alcohol, vind ik wel genoeg Ik zou nooit aan de drugs gaan ook al word ik gedwongen. Wat is dit Je bent vrij te experimenteren met drugs. In tegenstelling tot veel geluiden uit de volwassen wereld vind ik het niet per definitie slecht. Tuurlijk, met de zwaardere varianten kun je verslaafd raken en in de problemen komen, maar er zijn ook drugs die daadwerkelijk positieve effecten kunnen hebben en kunnen bijdragen aan een leuk avondje uit. Jammer dat er steeds meer "rommel" op de markt komt, waar aan gesleuteld is. Zelfs xtc is niet meer zo "veilig" als het ooit was, met al die rare zooi die men er tijdens de bereiding bij gooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Alleen Alcohol, vind ik wel genoeg Ik zou nooit aan de drugs gaan ook al word ik gedwongen. Alcohol = drugs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Drugs is een verzamelnaam voor geneesmiddelen en genotsmiddelen die een meer of minder 'drogerende' werking hebben en die tot verslaving kunnen leiden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrueSkum Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Alleen Alcohol, vind ik wel genoeg Ik zou nooit aan de drugs gaan ook al word ik gedwongen. Alcohol = drugs. Officieel wel, maar als iemand zegt ''ik zit aan de drugs'' denk je niet aan Alcohol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2014 Zelfs xtc is niet meer zo "veilig" als het ooit was, met al die rare zooi die men er tijdens de bereiding bij gooit Daarom moet je als je op feesten o.i.d XTC wilt gebruiken van te voren vragen bij je dealer wat voor pillen hij heeft en vanuit daar ga je beetje onderzoek doen. Nooit pillen kopen op een feest, maar dat lijkt me duidelijk. Er is een site (geen idee of het hier geplaatst mag worden, interesse PB) waar mensen de pillen reviewen. Ze geven vaak de maat aan van de pil in mm, wat voor logo, kleur, hoeveelheid MDMA of andere stoffen, hoewel dat vaak iets is wat je met een korrel zout moet nemen, omdat dealers, tijdens verkoop, hun pillen ook wat willen marketen met grote aantallen mg per pil. Men schrijft ook vaak een report over hoe hun avond is verlopen met de betreffende pil. Natuurlijk is niet alles 100 procent betrouwbaar, maar het is een site voor gebruikers door gebruikers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2014 Zelfs xtc is niet meer zo "veilig" als het ooit was, met al die rare zooi die men er tijdens de bereiding bij gooit Er is een site (geen idee of het hier geplaatst mag worden, interesse PB) http://www.pillreports.com/ Sowieso pak ik altijd schijven van een bekende batch, dus die al geprobeerd is door mensen uit mijn vriendenkring. Hier in het zuiden komen vervuiling in pillen echter niet echt voor heb ik het idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2014 Het komt overal voor. Het zal wel vaker gebeuren dan wij denken. Ik zelf rook inmiddels denk ik vier jaar en ben al aan het minderen en wie weet ook te stoppen, genoeg redenen voor. Heel af en toe rook ik een joint en drink ik een aantal keer per week bier. Met op stap gaan hou ik het niet bij maar er word in ieder geval genoeg alcohol genuttigd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2014 Zelfs xtc is niet meer zo "veilig" als het ooit was, met al die rare zooi die men er tijdens de bereiding bij gooit Er is een site (geen idee of het hier geplaatst mag worden, interesse PB) http://www.pillreports.com/ Sowieso pak ik altijd schijven van een bekende batch, dus die al geprobeerd is door mensen uit mijn vriendenkring. Hier in het zuiden komen vervuiling in pillen echter niet echt voor heb ik het idee. Dat dus. Was paar dagen geleden bij een maat thuis, moest oppassen op het huis. We hadden 8 domino´s en ze zijn over een tijd van 12 uur op gegaan, alles in half. Heb in tijden niet meer zo hard getript. Naderhand was de WC vloer een lachspiegel voor mij en zo´n dingen. Voorlopig niet meer in ieder geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 11 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2014 8 domino's er doorheen gejaagd? Jezus, had je geen megadip van hier tot Tokio? Ook ik houd van experimenteren, maar ik doe dit wel met beleid. Als ik pillen neem, houd ik het bij maximaal 1 tot 1,5 pil totaal, ik vind het niet waard om m'n brein te frituren voor een misschien een uurtje extra plezier. Ook houd ik lange tussenpauzes. Wat heb ik tot nu toe al gebruikt: Cannabis (wiet/hash) Tabak Alcohol MDMA/XTC Speed DMAA 6-APB Methylone 4-FA Truffels GHB Andere amfetamines zoals ritalin, concerta etc. (ik heb zelf geen ADHD o.i.d.). En ja, cafeïne ook natuurlijk, als je dat wilt meetellen. Koffie noem ik niet voor niks het zwarte goud. Hmm. Lijkt misschien al aardig wat, maar ik ben verre van een junk. Cannabis bijvoorbeeld consumeer ik het liefst in een vaporizer of iets dergelijks omdat pure THC-damp een stukke minder ongezond is dan verbrande cannabis- en takak-deeltjes uit een jointje. Ik doe aan de healthy en fitness lifestyle, dus ik doe drugs met beleid; ik plan het in en zorg ervoor dat het niet botst met de rest in m'n leven. Ook zijn er bepaalde drugs die ik sowieso niet wil ervaren, denk hierbij aan coke en heroïne. Waarom? Zolang ik niet weet wat het is, wordt de drempel ook niet lager om het in de toekomst nog eens te proberen. Binnenkort wil ik graag eens LSD en opium proberen. DMT en salvia ook zeker in de toekomst, hoewel ik voor die laatste nog niet het gevoel klaar ervoor te zijn. Voor LSD wel. Ook zijn er nog een aantal research chemicals waar ik nieuwsgierig naar ben, zoals 5-APB en Methoxetamine (wannabe ketamine). Komt ooit nog wel. Morgen gaan de voetjes van de vloer op Extrema Outdoor. Ik neem een bommetje 4-fmp en 2 WiFi's mee, hoewel die allemaal zeker niet op gaan. P.S: anabole steroïden zijn ook drugs. Deze wil ik ook niet gebruiken omdat ik het belangrijk vind om als naturel mijn grenzen te verkennen op fitnessgebied. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2015 (bewerkt) . Bewerkt: 17 april 2020 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2015 Is die caffeine de reden dat je als een professor praat? Nee maar even serieus, heb wiet gerookt, ben ermee gestopt omdat de 'high' niet echt interessant meer was. Drink nog wel koffie, en ik rook redelijk veel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.