JasonStatham Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Er gaan weinig dingen boven een excellente hasj joint. Dat wil zeggen: 1. Hasj van goede kwaliteit, lichtbruin tot (middel)bruin van kleur. 2. Zacht bij iedere temperatuur, dus makkelijk te krummen bij iedere temperatuur. Ook gedurende deze koudere maanden. Gekrumd tot minimale groottes. 3. Binnenstebuiten gedraaid, of voor de liefhebbers: zonder plakrand. 4. De inhoud dient gelaagd op het vloei geplaatst te worden. Eerst tabak, dan je superfijn gekrumde hasj, dan opnieuw tabak. Dit zijn de randvoorwaarden voor een excellente hasj joint. Wiet stinkt en is niet lekker en keur ik ten zeerste af, een cocktail draaien is dan ook een verspilling van de hasj en zou niet getolereerd mogen worden. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Cafeïne. Energy drankje, koffie enz. Er zijn genoeg kennissen van mij op school die blowen, ik raak er niet van onder de indruk ofzo. Lijkt me wel lachen om een keer te doen, maar daar zal het ook bij blijven. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Is die caffeine de reden dat je als een professor praat? Nee maar even serieus, heb wiet gerookt, ben ermee gestopt omdat de 'high' niet echt interessant meer was. Drink nog wel koffie, en ik rook redelijk veel. Heb ongeveer het zelfde. Moet alleen nog stoppen met blowen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Is die caffeine de reden dat je als een professor praat? Kan bijna niet anders Consumeren, nuttigen, tevens etc... Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Tja, koffie en af en toe eens een pintje. Wat ben ik toch braaf. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 december 2015 Rapport Geplaatst: 20 december 2015 Ik probeer het gebruik van cafeïne te minderen. Af en toe een biertje, het weinige roken dat ik deed heb ik volledig afgezworen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 december 2015 Rapport Geplaatst: 21 december 2015 Heb ongeveer het zelfde. Moet alleen nog stoppen met blowen Stap over op hasj Veel relaxeter en dan gaat het niet meer om de high, maar meer om het heerlijke roken. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Heb ongeveer het zelfde. Moet alleen nog stoppen met blowen Stap over op hasj Veel relaxeter en dan gaat het niet meer om de high, maar meer om het heerlijke roken. het goede voorbeeld word weer gegeven Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Elke ochtend koffie, ben ik toch wel redelijk verslaafd aan geworden. Verder eigenlijk niks :$ Wil wel eens een keer blowen, vinden mijn ouders ook niet erg als ik het een keertje doe, maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan raak. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Wiet > hasj, tenzij je zo iemand bent die niet tegen een flinke high kan. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 (bewerkt) Wiet > hasj, tenzij je zo iemand bent die niet tegen een flinke high kan. .. het je meer om het roken en de smaak gaat dan knetter worden.En anders zorgt een goeie Iceolator nog steeds voor gewenst effect Bewerkt: 23 december 2015 door FrankyFourFingers Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan raak. Ik gegarandeerd het je dat het niet zo is.. Na één 'trekje' raak je er serieus niet gelijk verslaafd aan, dan moet je 't sowieso minstens 'n aantal keer doen voordat het daadwerkelijk zo is. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 (bewerkt) Ik gegarandeerd het je dat het niet zo is.. Na één 'trekje' raak je er serieus niet gelijk verslaafd aan, dan moet je 't sowieso minstens 'n aantal keer doen voordat het daadwerkelijk zo is. Ah, je spreekt uit eigen ervaring? Zelf heb ik helemaal niets met roken. Ik rook wel al een groot deel van m'n leven mee, maar zelf ben ik niet van plan om te gaan roken. Verschillende vormen van alcoholconsumptie kan ik wel waarderen. Bewerkt: 23 december 2015 door KaiSkillzz Reageren
NicolaB Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan raak. Ik gegarandeerd het je dat het niet zo is.. Na één 'trekje' raak je er serieus niet gelijk verslaafd aan, dan moet je 't sowieso minstens 'n aantal keer doen voordat het daadwerkelijk zo is. De verslaving is een proces >.< Drugs, nee niet voor mij bestemd. Natuurlijk neem ik wel eens middelen die je gedrag kunnen beïnvloeden, maar daar kan je een goed stuk fruit ook toe scharen. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan raak. Ik gegarandeerd het je dat het niet zo is.. Na één 'trekje' raak je er serieus niet gelijk verslaafd aan, dan moet je 't sowieso minstens 'n aantal keer doen voordat het daadwerkelijk zo is. Dat ligt heel erg aan de persoon zelf lijkt mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.