Jump to content

Drugs

Jimmiefitz

Recommended Posts

Geplaatst:

Er gaan weinig dingen boven een excellente hasj joint.

Dat wil zeggen:

1. Hasj van goede kwaliteit, lichtbruin tot (middel)bruin van kleur.

2. Zacht bij iedere temperatuur, dus makkelijk te krummen bij iedere temperatuur. Ook gedurende deze koudere maanden. Gekrumd tot minimale groottes.

3. Binnenstebuiten gedraaid, of voor de liefhebbers: zonder plakrand.

4. De inhoud dient gelaagd op het vloei geplaatst te worden. Eerst tabak, dan je superfijn gekrumde hasj, dan opnieuw tabak.

Dit zijn de randvoorwaarden voor een excellente hasj joint.

Wiet stinkt en is niet lekker en keur ik ten zeerste af, een cocktail draaien is dan ook een verspilling van de hasj en zou niet getolereerd mogen worden.

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

84

• S-te-Fan

47

• Teh_Ninja

33

• MegaPilot

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Cafeïne. Energy drankje, koffie enz. Er zijn genoeg kennissen van mij op school die blowen, ik raak er niet van onder de indruk ofzo. Lijkt me wel lachen om een keer te doen, maar daar zal het ook bij blijven.

Geplaatst:

Is die caffeine de reden dat je als een professor praat? emo.gif

Nee maar even serieus, heb wiet gerookt, ben ermee gestopt omdat de 'high' niet echt interessant meer was. Drink nog wel koffie, en ik rook redelijk veel.

Heb ongeveer het zelfde. Moet alleen nog stoppen met blowen :7

Geplaatst:

Is die caffeine de reden dat je als een professor praat? :7

Kan bijna niet anders :7

Consumeren, nuttigen, tevens etc...

:7

Geplaatst:

Ik probeer het gebruik van cafeïne te minderen. Af en toe een biertje, het weinige roken dat ik deed heb ik volledig afgezworen.

Geplaatst:

Heb ongeveer het zelfde. Moet alleen nog stoppen met blowen emo.gif

Stap over op hasj :tu: Veel relaxeter en dan gaat het niet meer om de high, maar meer om het heerlijke roken.
Geplaatst:

Heb ongeveer het zelfde. Moet alleen nog stoppen met blowen emo.gif

Stap over op hasj :tu: Veel relaxeter en dan gaat het niet meer om de high, maar meer om het heerlijke roken.

het goede voorbeeld word weer gegeven :7
Geplaatst:

Elke ochtend koffie, ben ik toch wel redelijk verslaafd aan geworden. Verder eigenlijk niks :$ Wil wel eens een keer blowen, vinden mijn ouders ook niet erg als ik het een keertje doe, maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan raak.

Geplaatst: (bewerkt)

Wiet > hasj, tenzij je zo iemand bent die niet tegen een flinke high kan.

.. het je meer om het roken en de smaak gaat dan knetter worden.

En anders zorgt een goeie Iceolator nog steeds voor gewenst effect :Y

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Geplaatst:

Maar ik ben bang dat ik er verslaafd aan raak.

Ik gegarandeerd het je dat het niet zo is.. Na één 'trekje' raak je er serieus niet gelijk verslaafd aan, dan moet je 't sowieso minstens 'n aantal

keer doen voordat het daadwerkelijk zo is.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gegarandeerd het je dat het niet zo is.. Na één 'trekje' raak je er serieus niet gelijk verslaafd aan, dan moet je 't sowieso minstens 'n aantal

Ah, je spreekt uit eigen ervaring? clown.gif

Zelf heb ik helemaal niets met roken. Ik rook wel al een groot deel van m'n leven mee, maar zelf ben ik niet van plan om te gaan roken. Verschillende vormen van alcoholconsumptie kan ik wel waarderen. hypocrite.gif

Bewerkt: door KaiSkillzz
Geplaatst:

De verslaving is een proces >.<

Drugs, nee niet voor mij bestemd. Natuurlijk neem ik wel eens middelen die je gedrag kunnen beïnvloeden, maar daar kan je een goed stuk fruit ook toe scharen.

Geplaatst:

Dat ligt heel erg aan de persoon zelf lijkt mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...