Jump to content

Drugs

Jimmiefitz

Recommended Posts

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

84

• S-te-Fan

47

• Teh_Ninja

33

• MegaPilot

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Alcohol :bier: ,mijn vrienden probeerde mij over te halen om te roken :sigaar:

Wat een slechte vrienden. Je moet het alleen doen als je het zelf wil.

Over lachgas: is het niet gevaarlijk om direct in te ademen via slagroompatronen? Dan kunnen je longen bevriezen... Hoe moet ik het dan doen?

Bewerkt: door jvj
Geplaatst:

Alcohol, tabak en wiet.

Over het inhaleren van lachgas las ik dit:

In de supermarkt kunnen we patronen voor de slagroomspuit kopen. Deze bevatten net genoeg gas voor twee volle teugen, wat eigenlijk te weinig is om bevredigend te raken. Let erop dat de patronen puur lachgas bevatten. Je moet het geinhaleerde gas zo lang mogelijk in je longen houden en je kunt het daarna uitademen in een ballon, om het opnieuw in te ademen. Lachgas is onschadelijk, behalve bij overdreven veel gebruik. Als je zo gelukkig bent de beschikking te hebben over een gascilinder, verkrijgbaar in de groothandel of bij de fabrikant, zet dan niet je lippen direct aan het mondstuk. In de eerste plaats kunnen ze vastvriezen, maar veel ernstiger is dat je longen kunnen bevriezen, omdat het gas ijskoud de cilinder verlaat.

(Bron: http://forum.fok.nl/topic/144764 )

Geplaatst:

Wat heb ik gedaan :

Alcohol

Wiet

Hasj

MDMA

Speed

Coke

2cb

LSD

Paddo's

DXM

Lachgas

dex

ghb

keta

Volgens mij was dat het, maar ik weet het niet zeker.

Ondertussen ben ik een beetje gestopt met experimenteren, ik heb mijn ding wel gevonden.

ps

Dit topic heeft wel een hoog troll-gehalte...

Waarom heb je eigenlijk besloten om dit allemaal te proberen? :puh: Door vrienden/kennissen?

Geplaatst:

Waarom heb je eigenlijk besloten om dit allemaal te proberen? :puh: Door vrienden/kennissen?

Omdat hij, op een zo simpele mogelijke manier, zoveel als kan uit zijn leven wilt halen... waarbij hij de hulp krijgt van deze middeltjes. Hoeveel wil jij ervoor over hebben om plezier te hebben? Dat is zo een beetje de basisregel :puh: . Mooie theorie natuurlijk, naargelang je het (verkeerd) opvat :clown: .

Geplaatst:

Ik heb wel vaak met vrienden gebruikt, ja.

Maar ik durf wel te zeggen dat ik me niet zodanig laat beïnvloeden door hen, dat mijn gebruik hiervan afhangt.

Tjek de rest maar @ Hearv

Geplaatst:

Over het inhaleren van lachgas las ik dit:

In de supermarkt kunnen we patronen voor de slagroomspuit kopen. Deze bevatten net genoeg gas voor twee volle teugen, wat eigenlijk te weinig is om bevredigend te raken. Let erop dat de patronen puur lachgas bevatten. Je moet het geinhaleerde gas zo lang mogelijk in je longen houden en je kunt het daarna uitademen in een ballon, om het opnieuw in te ademen. Lachgas is onschadelijk, behalve bij overdreven veel gebruik. Als je zo gelukkig bent de beschikking te hebben over een gascilinder, verkrijgbaar in de groothandel of bij de fabrikant, zet dan niet je lippen direct aan het mondstuk. In de eerste plaats kunnen ze vastvriezen, maar veel ernstiger is dat je longen kunnen bevriezen, omdat het gas ijskoud de cilinder verlaat.

(Bron: http://forum.fok.nl/topic/144764 )

Ja maar als ik geen gascilinder heb, maar alleen zo'n patroon heb, hoe moet ik het dan inademen zonder te bevriezen? Met een rietje? :puh:

Geplaatst:

Over dat lachgas, een vriend van mij zei een keertje dat je door lachgas uit een slagroombus gaat hallucineren ofzo. Vervolgens gingen wij als een malloot aan een slagroomfles gaan hangen, maar geen enkel effect. Dus als bij iemand dit nog op het lijstje staat, zet er maar een streepje doorheen ;)

Geplaatst:

Ja maar als ik geen gascilinder heb, maar alleen zo'n patroon heb, hoe moet ik het dan inademen zonder te bevriezen? Met een rietje? :puh:

Koop gewoon een slagroomspuit; eenmalige 'investering'.

Over dat lachgas, een vriend van mij zei een keertje dat je door lachgas uit een slagroombus gaat hallucineren ofzo. Vervolgens gingen wij als een malloot aan een slagroomfles gaan hangen, maar geen enkel effect. Dus als bij iemand dit nog op het lijstje staat, zet er maar een streepje doorheen ;)

Hallucineren is sowieso bullshit, je wordt wordt verdoofd en krijgt wat visuals.

Het drijfgas in (de meeste) slagroombussen is echter wél lachgas, er komt alleen wat minder uit dan dat je uit 1 patroon zou halen.

Geplaatst:

regelmatig een jointje.. moet kunnen vind ik.

ik heb lang veel alcohol gebruikt, en als ik de twee vergelijk vind ik wiet een veel minder schadelijke drug.

• 2 weken later...
Geplaatst:

@Zwerver: Ligt eraan hoe vaak je het gebruikt en hoeveel alcohol/wiet erin zit!

Op zich is alcohol beter, maar als je veels te veel alcohol drinkt, dan wordt een joint op z'n tijd wel gezonder ja.

Geplaatst:

@Zwerver: Ligt eraan hoe vaak je het gebruikt en hoeveel alcohol/wiet erin zit!

Op zich is alcohol beter, maar als je veels te veel alcohol drinkt, dan wordt een joint op z'n tijd wel gezonder ja.

Hoezo dat? Alcohol is schadelijker en meer verslavend dan wiet.

Geplaatst:

Alcohol :bier: ,mijn vrienden probeerde mij over te halen om te roken :sigaar:

Wat een slechte vrienden. Je moet het alleen doen als je het zelf wil.

Over lachgas: is het niet gevaarlijk om direct in te ademen via slagroompatronen? Dan kunnen je longen bevriezen... Hoe moet ik het dan doen?

Slechte vrienden? Je bent niet verslaafd van de eerste trek hoor. En lachgas moet je innemen via een ballon.

Ach kom zeg, als vrienden je eens aanraden om te trekken van een jointje of een pil te slikken zijn dat helemaal geen slechte vrienden. Je kiest er zelf voor of je verder slikt/rookt.

Geplaatst:

Ach kom zeg, als vrienden je eens aanraden om te trekken van een jointje of een pil te slikken zijn dat helemaal geen slechte vrienden. Je kiest er zelf voor of je verder slikt/rookt.

Dat zeg ik ook heulemaal niet heur. Ik vroeg alleen maar hoe hij er op kwam.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...