M4X Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ondertussen ook wat benzo's in me reet gedonderd om wat fysieke pijn te onderdrukken. Wat ben jij toch een zielig menneke Ik denk dat Codeïne beter zou werken voor de uitzonderlijke kwaaltjes die jij met je mee draagt.. Reageren
jvj Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ondertussen ook wat benzo's in me reet gedonderd om wat fysieke pijn te onderdrukken. Wat ben jij toch een zielig menneke Ik denk dat Codeïne beter zou werken voor de uitzonderlijke kwaaltjes die jij met je mee draagt.. Amfetamientje word geen 80 jaar Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ondertussen ook wat benzo's in me reet gedonderd om wat fysieke pijn te onderdrukken. Wat ben jij toch een zielig menneke Ik denk dat Codeïne beter zou werken voor de uitzonderlijke kwaaltjes die jij met je mee draagt.. Amfetamientje word geen 80 jaar Onzin, van drugs te proberen sterf je niet hoor..Nouja, als je ze niet verkeerd gebruikt natuurlijk en met mate.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ondertussen ook wat benzo's in me reet gedonderd om wat fysieke pijn te onderdrukken. Wat ben jij toch een zielig menneke Ik denk dat Codeïne beter zou werken voor de uitzonderlijke kwaaltjes die jij met je mee draagt.. Amfetamientje word geen 80 jaar Onzin, van drugs te proberen sterf je niet hoor..Nouja, als je ze niet verkeerd gebruikt natuurlijk en met mate.. Joh, als je alles teveel gebruikt en kijk even naar het lijstje van Afmenamientje, wordt je veel eerder ziek, zwak enz. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Joh, als je alles teveel gebruikt en kijk even naar het lijstje van Afmenamientje, wordt je veel eerder ziek, zwak enz. ALS je het TEVEEL gebruikt. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) Wat ben jij toch een zielig menneke Ik denk dat Codeïne beter zou werken voor de uitzonderlijke kwaaltjes die jij met je mee draagt.. Wat is het aan me reet dat jij zo opwindend vindt waardoor jij het steeds blijft volgen? Gezien me voet gekneusd of gebroken is, was zo'n benzo helemaal géén slecht idee. Amfetamientje word geen 80 jaar *zucht* Onzin, van drugs te proberen sterf je niet hoor..Nouja, als je ze niet verkeerd gebruikt natuurlijk en met mate.. Juist! en kijk even naar het lijstje van Afmenamientje, wordt je veel eerder ziek, zwak enz. Bullcrap ALS je het TEVEEL gebruikt. Juistem! Bewerkt: 31 mei 2010 door Amfetamientje Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Geen een. Niks voor mij. Ben ook nog te jong voor. Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Geen een. Niks voor mij. Ben ook nog te jong voor. Voor drugs ben je nooit te jong.. Maar ik heb het ook nog altijd niet gedaan, en ben het ook niet van plan. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Ik ga dus nooit drug nemen. (ben ik van plan teminste) Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Voor drugs ben je nooit te jong.. Ik vind van wel. Op jonge leeftijd kan je niet verantwoordelijk met drugs om gaan, aangezien er altijd een bepaalt risico aan zit. Reageren
LSDesign Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 My opinion: Ik ben dus ook niet van plan om drugs te gaan nemen, maar goed, ik ben nog maar twaalf en voor hetzelfde geld zit ik op mijn zestiende in een afkickkliniek. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 My opinion: Ik ben dus ook niet van plan om drugs te gaan nemen, maar goed, ik ben nog maar twaalf en voor hetzelfde geld zit ik op mijn zestiende in een afkickkliniek. En dat van iemand die LSD(esign) heet . Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 (Bedenk het deuntje van Row you boat in je hoofd en verander de tekst in dit.) Blow, Blow, Blow je dood. Tot je sterren ziet. Heroïne, Cocaïne, Kasten vol met wiet. Maar serieus, Ik gebruik geen drugs. Ben 100% clean. Ga ook niet gebruiken. Dat weet ik nu al zeker. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (Bedenk het deuntje van Row you boat in je hoofd en verander de tekst in dit.) Blow, Blow, Blow je dood. Tot je sterren ziet. Heroïne, Cocaïne, Kasten vol met wiet. Maar serieus, Ik gebruik geen drugs. Ben 100% clean. Ga ook niet gebruiken. Dat weet ik nu al zeker. Je kan jezelf niet dood blowen.. Best lame al die anti-drugsmensen, ze weten langs geen kanten hoe het in elkaar zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.