Jump to content

Drugs

Jimmiefitz

Recommended Posts

Geplaatst:

Ondertussen ook wat benzo's in me reet gedonderd om wat fysieke pijn te onderdrukken.

Wat ben jij toch een zielig menneke :cry: Ik denk dat Codeïne beter zou werken voor de uitzonderlijke kwaaltjes die jij met je mee draagt..

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

84

• S-te-Fan

47

• Teh_Ninja

33

• MegaPilot

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ondertussen ook wat benzo's in me reet gedonderd om wat fysieke pijn te onderdrukken.

Wat ben jij toch een zielig menneke :cry: Ik denk dat Codeïne beter zou werken voor de uitzonderlijke kwaaltjes die jij met je mee draagt..

Amfetamientje word geen 80 jaar :7

Geplaatst:

Onzin, van drugs te proberen sterf je niet hoor..Nouja, als je ze niet verkeerd gebruikt natuurlijk en met mate..

Geplaatst:

Onzin, van drugs te proberen sterf je niet hoor..Nouja, als je ze niet verkeerd gebruikt natuurlijk en met mate..

Joh, als je alles teveel gebruikt en kijk even naar het lijstje van Afmenamientje, wordt je veel eerder ziek, zwak enz.

Geplaatst:

Joh, als je alles teveel gebruikt en kijk even naar het lijstje van Afmenamientje, wordt je veel eerder ziek, zwak enz.

ALS je het TEVEEL gebruikt. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is het aan me reet dat jij zo opwindend vindt waardoor jij het steeds blijft volgen?

Gezien me voet gekneusd of gebroken is, was zo'n benzo helemaal géén slecht idee.

*zucht*

Juist!

en kijk even naar het lijstje van Afmenamientje, wordt je veel eerder ziek, zwak enz.

Bullcrap

ALS je het TEVEEL gebruikt. ;)

Juistem!

Bewerkt: door Amfetamientje
Geplaatst:

Geen een. Niks voor mij. Ben ook nog te jong voor.

Voor drugs ben je nooit te jong..

Maar ik heb het ook nog altijd niet gedaan, en ben het ook niet van plan.

Geplaatst:

Voor drugs ben je nooit te jong..

Ik vind van wel. Op jonge leeftijd kan je niet verantwoordelijk met drugs om gaan, aangezien er altijd een bepaalt risico aan zit.

Geplaatst:

My opinion:

Drugs_Are_Bad_Southpark.jpg

Ik ben dus ook niet van plan om drugs te gaan nemen, maar goed, ik ben nog maar twaalf en voor hetzelfde geld zit ik op mijn zestiende in een afkickkliniek.

Geplaatst:

My opinion:

Drugs_Are_Bad_Southpark.jpg

Ik ben dus ook niet van plan om drugs te gaan nemen, maar goed, ik ben nog maar twaalf en voor hetzelfde geld zit ik op mijn zestiende in een afkickkliniek.

En dat van iemand die LSD(esign) heet :clown: .

Geplaatst:

(Bedenk het deuntje van Row you boat in je hoofd en verander de tekst in dit.)

Blow, Blow, Blow je dood. Tot je sterren ziet.

Heroïne, Cocaïne, Kasten vol met wiet.

Maar serieus, Ik gebruik geen drugs. Ben 100% clean. Ga ook niet gebruiken. Dat weet ik nu al zeker.

• 2 weken later...
Geplaatst:

(Bedenk het deuntje van Row you boat in je hoofd en verander de tekst in dit.)

Blow, Blow, Blow je dood. Tot je sterren ziet.

Heroïne, Cocaïne, Kasten vol met wiet.

Maar serieus, Ik gebruik geen drugs. Ben 100% clean. Ga ook niet gebruiken. Dat weet ik nu al zeker.

Je kan jezelf niet dood blowen..:7 Best lame al die anti-drugsmensen, ze weten langs geen kanten hoe het in elkaar zit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...