Vice-King Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 iemand uit me familie doet het Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Je kan jezelf niet dood blowen.. Best lame al die anti-drugsmensen, ze weten langs geen kanten hoe het in elkaar zit. Als je elke dag idioot veel blowt zal je het denk ik niet lang volhouden. Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 Je kan jezelf niet dood blowen.. Best lame al die anti-drugsmensen, ze weten langs geen kanten hoe het in elkaar zit. Als je elke dag idioot veel blowt zal je het denk ik niet lang volhouden. Ja, een overdosis is altijd slecht, met alles, zelfs met water. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Geplaatst: 15 juni 2010 (bewerkt) Je kan jezelf niet dood blowen.. Best lame al die anti-drugsmensen, ze weten langs geen kanten hoe het in elkaar zit. Als je elke dag idioot veel blowt zal je het denk ik niet lang volhouden. Ja, een overdosis is altijd slecht, met alles, zelfs met water. Een overdosis door te blowen is nog nooit voorgekomen (of bevestigd). Met water wel, ja. Dat betekend natuurlijk niet dat blowen risicoloos/onschadelijk is. edit; Overdosis is ook een vrij relatief begrip; ik heb het over een dodelijke OD. Bewerkt: 15 juni 2010 door Amfetamientje Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 KLeine grote bump dat wel. Het is toch zo dat je van alles een overdosis of OD kan krijgen? Als je teveel van alles wat je kan drinken, eten, snuiven enz neemt lijkt het me wel zo dat zoiets gebeurt? Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ik gebruik niets. Of nee, laat ik het anders zeggen, ik ben aan niets verslaafd. Ik zal niet ontkennen dat op een verjaardag een lekker wijntje op zijn tijd er best in gaat, maat het is niet dat ik er verslaafd aan ben. Voor de rest gebruik ik niets, geen tabak, drugs of andere rommel. Ik heb al genoeg problemen van mezelf dus hoef ik er niet nog eens een verslaving bij te hebben. Mijn beiden ouders roken overigens wel, dus ik ben er niet vies van. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 KLeine grote bump dat wel. Het is toch zo dat je van alles een overdosis of OD kan krijgen? Als je teveel van alles wat je kan drinken, eten, snuiven enz neemt lijkt het me wel zo dat zoiets gebeurt? Yep. http://en.wikipedia.org/wiki/Median_lethal_dose Reageren
Dotz Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Alcohol natuurlijk Af en toe sigaretten gerookt, maar daar houdt ik niet van. Een sigaartje op z'n tijd vind ik dan wel weer lekker! Ik heb ooit wiet gerookt, maar dat was eens en nooit meer. Ik kan dat gewoon niet hebben; wiet, ik werd ziek en moest hoesten en kotsen en alles. Dan maar zonder wiet . Reageren
Dylann. Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 (bewerkt) Bij ons in de groep (kameraden groep) werdt drugs gebruikt ja van alles en we waren nog ma 14/18 tegenwoordig zit iedereen aan de drugs maar ik drink wel eens een biertje ja of wel meer Bewerkt: 3 september 2010 door Dylann. Reageren
bramboy Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Niks gebruikt, zelfs geen alcohol :$ Reageren
Faenty. Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 ik het meeste maar ook dingetjes die er niet bij staan maar het enigste wat ik vaker als 1 keer heb gebruikt is coke alcohol btw ook Reageren
Dylann. Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 ik het meeste maar ook dingetjes die er niet bij staan maar het enigste wat ik vaker als 1 keer heb gebruikt is coke alcohol btw ook Jazekers talkpoeder toen je klein was Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 HAHAHA, echt, ik kom niet meer bij. Gele onderbroek alles. Wat een humor... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Ik heb nooit gerookt, alcohol gebruikt of drugs gebruikt. Ik wil mijn leven niet verkloten met drugs Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Ik wil mijn leven niet verkloten met drugs No shit, wie wil dat wel? Ik denk niet dat er echt veel mensen zijn die hun leven expres gaan verzieken, of het nou om aardappelen gaat of om dope. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.