GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Ik wil mijn leven niet verkloten met drugs No shit, wie wil dat wel? Ik denk niet dat er echt veel mensen zijn die hun leven expres gaan verzieken, of het nou om aardappelen gaat of om dope. Daar heb je ee feit Reageren
BoerTijger Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Nein nein en nog is nein! Drugs wil ik niet aan beginnen Reageren
Dylann. Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Ik wil jullie nog wel allemaal later wel een keer zien We zeggen nu nog wel nee maar dat kan in de komende jaren veranderen Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Liefde is m'n enigste drug, ik kan niet zonder....... Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Ik wil jullie nog wel allemaal later wel een keer zien We zeggen nu nog wel nee maar dat kan in de komende jaren veranderen Sommige mensen kunnen beter nee zeggen dan anderen en een hoop anderen wil uberhaupt niet in contact komen met drugsgebruikers. Liefde is m'n enigste drug, ik kan niet zonder....... I Love You <3 Reageren
RS-modder Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 (bewerkt) Ik zou wel voor de grap eens wat willen gebruiken maar heb geen idee waar ik het kan halen en wat het kost Bewerkt: 7 september 2010 door RS-modder Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Ik zou wel voor de grap eens wat willen gebruiken maar heb geen idee waar ik het kan halen en wat het kost Verschilt per drug. Als je ooit wat gaat gebruiken, lees je dan eerst goed in. Reageren
RS-modder Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Waar raak je niet snel verslaafd aan maar geeft toch een leuk effect? Reageren
commando Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Waar raak je niet snel verslaafd aan maar geeft toch een leuk effect? clean zijn?!? nee xtc dan nog wel denk ik... maar ik zelf gebruik zo goed als niks van die troep gelukkig Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 XTC is volgensmij toch wel redelijk verslavend hoor, Maar alsjeblieft doe het gewoon niet, Je maakt alleen maar je geld op aan iets wat onnodig en gevaarlijk is! Reageren
RS-modder Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Speed lijkt me wel grappig, maar ik woon niet echt bij een grote stad in de buurt dus heb geen idee waar ik zoiets moet halen. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 MDMA/xtc is nog het minst gevaarlijk. http://www.unitydrugs.nl/mdma.php Bij speed is het verslavingsrisco al een stuk groter. Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Speed lijkt me wel grappig, maar ik woon niet echt bij een grote stad in de buurt dus heb geen idee waar ik zoiets moet halen. goed dat jer zoiets niet weet. Waarom zou je er uberhaupt mee willen beginnen? Reageren
Dylann. Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Waar raak je niet snel verslaafd aan maar geeft toch een leuk effect? als je een joint rookt dan kun je goed rijmen, ja ik heb het x gedaan ja dan praat je over dingen wat je normaal niet boeid Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Waar raak je niet snel verslaafd aan maar geeft toch een leuk effect? als je een joint rookt dan kun je goed rijmen, ja ik heb het x gedaan ja dan praat je over dingen wat je normaal niet boeid Wiet verslavingen sluipen er in; pas daar mee op. Overigens heeft het op iedereen andere uitwerkingen dus dat jij ervan gaat rijmen zegt niets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.