-Nico-Bellic- Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik was net GTA IV aan het doen, ik kreeg ineens boven in beeld een melding iets van Playstation overhit. De playstation werd afgesloten en het standby lampje knipperde, wat moet ik doen!?!?!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik was net GTA IV aan het doen, ik kreeg ineens boven in beeld een melding iets van Playstation overhit. De playstation werd afgesloten en het standby lampje knipperde, wat moet ik doen!?!?!? Misschien even proberen of hij weer aangaat? Of gewoon hem even uit laten staan en als je hem IN een kast hebt staan eruit halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Nico-Bellic- Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik was net GTA IV aan het doen, ik kreeg ineens boven in beeld een melding iets van Playstation overhit. De playstation werd afgesloten en het standby lampje knipperde, wat moet ik doen!?!?!? Misschien even proberen of hij weer aangaat? Of gewoon hem even uit laten staan en als je hem IN een kast hebt staan eruit halen. Ik heb hem op mn dvd speler staan, die niet tegen de muur staan. er zit zowiezo 5cm tussen de PS3 en de muur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Geeft hij een geel lampje als je hem aanzet? Overigens lijkt 5cm vrije ruimte wel iets aan de krappe kant, er kan behoorlijk wat warme lucht uitkomen. Bewerkt: 20 maart 2010 door Sentasi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Ik zet hem altijd op de grond, op een plastic boxje. Zo raakt ie niet oververhit. Wat ook werkte was even met een ventilator of een koudeluchtföhn je PS3 afkoelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Nico-Bellic- Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) nee, geen geel lampje Bewerkt: 20 maart 2010 door -Nico-Bellic- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Nico-Bellic- Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 hebben meer mensen dit al eens gehad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 (bewerkt) Ik zet hem altijd op de grond, op een plastic boxje. Zo raakt ie niet oververhit. Wat ook werkte was even met een ventilator of een koudeluchtföhn je PS3 afkoelen. Lijkt me ook geen slim idee om iets heel snel af te laten koelen. Hou een warm glas bijvoorbeeld maar is onder de koude kraan, grote kans dat ie scheurt of breekt. @ Hierboven, zorg dat je PS3 genoeg vrije ruimte heeft, 5cm lijkt me echt te krap, en in een kast is zowiezo af te raden. Bewerkt: 20 maart 2010 door Sentasi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Nico-Bellic- Geplaatst: 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Heb er al 10cm ervan gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Zit er ook veel stof in? Het kan ook geen kwaad zo nu en dan is ff de stofzuiger erover te halen, net als je bij een PC zou doen. Niet op de hoogste stand natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2010 Een handige tip: als je wilt stoppen met gamen, laat hem na het spel even 10 min in de XMB-menu staan. Dan koelt de CPU beter af en krijg je ook geen problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K1pc0rn Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 blaas de stof er even uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Het beste wat je akn doen is hem om een goed plekz eten waar verse lucht bij kan. Een open kast en zorge r vooral voor dat niks de ventielategat blokeert! Anders kan er geen lucht bij of weg. Controleer trouwens ook als de ventilatie het doet! Gr.kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brad Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 dislekziej? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomeken Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Ik was net GTA IV aan het doen, ik kreeg ineens boven in beeld een melding iets van Playstation overhit. De playstation werd afgesloten en het standby lampje knipperde, wat moet ik doen!?!?!? Gewoon niks doen De mijne staat op 3 cm van de muur en ik heb nog nooit problemen gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.