Jump to content

Playstation 3 overhit


-Nico-Bellic-

Recommended Posts

Ik was net GTA IV aan het doen, ik kreeg ineens boven in beeld een melding iets van Playstation overhit. De playstation werd afgesloten en het standby lampje knipperde, wat moet ik doen!?!?!?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net GTA IV aan het doen, ik kreeg ineens boven in beeld een melding iets van Playstation overhit. De playstation werd afgesloten en het standby lampje knipperde, wat moet ik doen!?!?!?

Misschien even proberen of hij weer aangaat?

Of gewoon hem even uit laten staan en als je hem IN een kast hebt staan eruit halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net GTA IV aan het doen, ik kreeg ineens boven in beeld een melding iets van Playstation overhit. De playstation werd afgesloten en het standby lampje knipperde, wat moet ik doen!?!?!?

Misschien even proberen of hij weer aangaat?

Of gewoon hem even uit laten staan en als je hem IN een kast hebt staan eruit halen.

Ik heb hem op mn dvd speler staan, die niet tegen de muur staan. er zit zowiezo 5cm tussen de PS3 en de muur

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet hem altijd op de grond, op een plastic boxje. Zo raakt ie niet oververhit. Wat ook werkte was even met een ventilator of een koudeluchtföhn je PS3 afkoelen.

Lijkt me ook geen slim idee om iets heel snel af te laten koelen.

Hou een warm glas bijvoorbeeld maar is onder de koude kraan, grote kans dat ie scheurt of breekt. :puh:

@ Hierboven, zorg dat je PS3 genoeg vrije ruimte heeft, 5cm lijkt me echt te krap, en in een kast is zowiezo af te raden.

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Het beste wat je akn doen is hem om een goed plekz eten waar verse lucht bij kan.

Een open kast en zorge r vooral voor dat niks de ventielategat blokeert!

Anders kan er geen lucht bij of weg.

Controleer trouwens ook als de ventilatie het doet! ^_^

Gr.kratod

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was net GTA IV aan het doen, ik kreeg ineens boven in beeld een melding iets van Playstation overhit. De playstation werd afgesloten en het standby lampje knipperde, wat moet ik doen!?!?!?

Gewoon niks doen :Y

De mijne staat op 3 cm van de muur en ik heb nog nooit problemen gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...