Jump to content

Administrator wachtwoord nodig?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik iets als Administrator wil uitvoeren vraagt ie niet zoals normaal gewoon toestemming maar om een wachtwoord. Ik weet dat wachtwoord niet en als ik het wist kon ik het nergens invullen. Ik kan alleen maar op nee klikken.

Het viel me op toen ik het Logon Screen Editor van BC7 als administrator wilde uitvoeren.

Ik denk dat ik iets in een bepaalde settings heb veranderd.

Type maar eens bij Uitvoeren: control userpasswords2

Het viel me ook op dat ik nu kan kiezen tussen mijn eigen account en een ander account, en als ik daar op klik kan ik een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.

What to do?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb geen wachtwoord op mijn account. Ik kan echt helemaal niks zonder dat Administrator wachtwoord :(

Ik had een wachtwoord gezet op het Administrator account, die weet ik dus maar ik kan hem nergens neerzetten. En als ik het gewoon type dan kan ik alleen op Nee klikken :(

Bewerkt: door dji-unit
Geplaatst:

Je begrijpt het waarschijnlijk verkeerd. als ik een programma als administrator wil uitvoeren vraagt ie niet zoals normaal gewoon om toestemming maar nu ook om een Administrator-wachtwoord. En dat heb ik niet. Als ik hem al had dan kon ik hem nergens neerzetten.

Geplaatst:

Als je geen wachtwoord hebt, probeer eens het wachtwoordveld leeg te laten, en gewoon op OK te drukken.

Probeer dan eens in te loggen onder admininstrator en het wachtwoord dan te verwijderen. (eventueel kun je die dan later weer terugzetten)

BTW, dit is eigenlijk software

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Als ik het administrator account wil activeren heb ik daar Administrator rechten voor nodig.

Ik vind dit meer hardware.

>>> Door Flitskikker: Nee, het is een software-kwestie. Moved.<<<

Ik bedoel afmelden en aanmelden als administrator en dan het wachtwoord verwijderen..

[als je je ook niet kan AANMELDEN als admin dan heb ik daar wel een trucje voor..]

Bewerkt: door RoL0

Ik heb mijn instalatieschijf gebruikt om systeemherstel te gebruiken. Het werkte niet dus heb ik Windows opgestart in veilige modus met opdrachtenpromp. Ik heb toen runas /Cameron cmd.exe gedaan en toen lukte het niet :bonk: Toen heb ik Windows opgestart en kon ik raar genoeg toch op het Administrator account. Daar heb ik ingetypt: Net user Administrator /active:yes en net user Administrator *. Toen heb ik UAC uitgeschakeld en heb ik Windows opnieuw opgestart. Toen ben ik op mijn eigen account gegaan en ik heb toen UAC weer ingeschakeld en hij deed het weer.

(Zat nog heel wat geprutst met andere programmas bij die niet werkten)

als je begrijpt wat ik bedoel...

Edit: En toen ik GTA IV wilde spelen was ik de disk kwijt, ik had heb in plaats van de instalatieschijf in het instalatiehoesje gedaan.

Bewerkt: door dji-unit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...