xLogiCx Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 (bewerkt) v1 v2 http://img510.imageshack.us/img510/961/affichestressfactor2.jpg (is blijkbaar nogal groot voor hier dus dan maar link ) v3 v4 http://img80.imageshack.us/img80/2599/stressfactor2.jpg (is blijkbaar ook nogal groot voor hier dus dan maar link ) deze met wat hulp van 7ulian, ik dank hm hier ook voor ^^ Geef maar commentaar, zeg maar wat jullie zouden veranderen en/of er aan toevoegen Bewerkt: 21 maart 2010 door xLogiCx Reageren
7ulian Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Ik heb al heel wat mooie werkjes van jou zien langskomen op het forum, dus dit verbaasd me een beetje Nou ja, waar zullen we beginnen. (lees het alsjeblieft helemaal door) Ten eerste, wat is dit precies. Ik bedoel, het zal wel niet over een boekenbeurs gaan, maar het kan wel een feest zijn, maar ook een tv programma. Je hoeft er niet op te zetten "dit is een hardstyle-feest met minimal elementen" (ik zeg ook maar wat), maar als je een plaats of tv-zender aangeeft is het weer wat duidelijker. Ik bedoel, wat is undefined, 100% puur, Sylver? Ik weet niet waar het over gaat, er had net zo goed melkpak, oak, Jantje kunnen staan. Ten tweede, Waarom staat alles scheef? Als je scheve tekst maakt, zet alles dan op die lijn (inclusief je foto!). Hier staat alles lukraak door elkaar, en valt half van de poster af. Het enige geval waarbij dat wel mag is als je ook een verwarrend font gebruikt, waarbij een rechte tekst al alle kanten opstuiterd (maar dit is alsnog niet aan te raden). Ten derde, waarom de fonts? Met name de eerste is totaal anders dan de stijl van de poster, en ik zie geen rede waarom. Ten vierde, het gaat om Stress Factor, waarom staat dit niet bovenaan? Vrijdag 2 April is metadata, dit zet je onderaan, veel kleiner, je wilt dat Stress Factor in het oog valt, en bij je publiek blijft hangen. Anders krijg je: A: Waar was die gave poster met die groen/gele rondjes ook alweer van, dat leek me vet B: Ja, Vrijdag 2 April! A: Ik kan eigenlijk nog wel een tijdje doorgaan, maar ik denk dat het wel duidelijk is. boodschap onduidelijk compositie onduidelijk fonts onduidelijk volgorde onduidelijk Als je het leuk vind wil ik je wel graag verder helpen. Als je me je MSN of mail PM'd kan ik je wel helpen en wat meer uitleggen (ik studeer grafisch ontwerpen, dus ik kan je wel het een of ander vertellen). Reageren
xLogiCx Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Ik heb al heel wat mooie werkjes van jou zien langskomen op het forum, dus dit verbaasd me een beetje Nou ja, waar zullen we beginnen. (lees het alsjeblieft helemaal door) Ten eerste, wat is dit precies. Ik bedoel, het zal wel niet over een boekenbeurs gaan, maar het kan wel een feest zijn, maar ook een tv programma. Je hoeft er niet op te zetten "dit is een hardstyle-feest met minimal elementen" (ik zeg ook maar wat), maar als je een plaats of tv-zender aangeeft is het weer wat duidelijker. Ik bedoel, wat is undefined, 100% puur, Sylver? Ik weet niet waar het over gaat, er had net zo goed melkpak, oak, Jantje kunnen staan. Ten tweede, Waarom staat alles scheef? Als je scheve tekst maakt, zet alles dan op die lijn (inclusief je foto!). Hier staat alles lukraak door elkaar, en valt half van de poster af. Het enige geval waarbij dat wel mag is als je ook een verwarrend font gebruikt, waarbij een rechte tekst al alle kanten opstuiterd (maar dit is alsnog niet aan te raden). Ten derde, waarom de fonts? Met name de eerste is totaal anders dan de stijl van de poster, en ik zie geen rede waarom. Ten vierde, het gaat om Stress Factor, waarom staat dit niet bovenaan? Vrijdag 2 April is metadata, dit zet je onderaan, veel kleiner, je wilt dat Stress Factor in het oog valt, en bij je publiek blijft hangen. Anders krijg je: A: Waar was die gave poster met die groen/gele rondjes ook alweer van, dat leek me vet B: Ja, Vrijdag 2 April! A: Ik kan eigenlijk nog wel een tijdje doorgaan, maar ik denk dat het wel duidelijk is. boodschap onduidelijk compositie onduidelijk fonts onduidelijk volgorde onduidelijk Als je het leuk vind wil ik je wel graag verder helpen. Als je me je MSN of mail PM'd kan ik je wel helpen en wat meer uitleggen (ik studeer grafisch ontwerpen, dus ik kan je wel het een of ander vertellen). woow had niet verwacht dat die zo onduidelijk was xD ik was eigenlijk enkel wat onzeker over de achtergrond. Ten eerste stelt het een klein festivalletje voor bij ons op school dat word gëorganiseerd door TMF dus komen we bij de tekst van sylver enzo , Sylver is een Begische Dance Groep, 100% puur en Udefined zijn ook 2 groepen maar kennek zelf niet xD enja de rest kan ik zeker nog wel aanpassen natuurlijk en ik ga je zeker mijn msn doorsturen voor wat meer hulp ^^ Zeer bedankt, Reageren
xLogiCx Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Update ^^ Check vooral ook de 2 linksvan v2 en v4 Thanks Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) V4 is leuk maar ik denk dat je de render iets meer naar voren moet laten komen, de tekst zou ik denk ik recht doen want anders kan je alles niet in een oogopslag lezen en de datum moet veel groter want die is nauwelijks te lezen terwijl die wel belangrijk is tot nu toe een: 7/10 Bewerkt: 22 maart 2010 door BanaanDaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.