antwan Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) hallo ik heb gta san andreas en ik kan niet verder komen want die missie kan ik niet goed weet niet hoe het moet ik moet met een auto dan allemaal hoppen enzo maken en wie dat het beste kan die qwint dan maar ik weet niet hoe dat moet die missie wie kan mij helpen? de missie heet trouwens cesar vialpando Bewerkt: 19 juni 2005 door antwan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 En nu, dames en heren, zal need my speed u iets bijzonders laten zien, namelijk...De Zoekfunctie! U word meteen doorverwezen om hem te gebruiken! Maar hij heeft ook goede informatie, met 8, 2, 6 en 4 kan je het doen. Wat, dat mag u zelf raden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 verder moet je de knoppen indrukken op de beat!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Ik weet wel hoe je die zooi moet besturen alleen ik kan de missie niet halen die zak heeft elke keer meer punten dan mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Vooral goe de beat volgen en kijken wanneer je de knop moe indrukken Kijk vooral niet wat er staat geschreven BAD of PERFECT Dat leidt aleen maar je aandacht af. Gewoon blijven focussen op dei beat en dan lukt het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.