Jump to content

FL Studio


Dieko

Recommended Posts

Beste mensjes

Wie van jullie heeft Fruity Loops studio? FL studio is een muziek programma waarmee je hele beats en singles kan uitbrengen.

Ik ben er pas mee begonnen. Het zou leuk als hier mensen tutorials plaatsen en hier je werkjes laat zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensjes

Wie van jullie heeft Fruity Loops studio? FL studio is een muziek programma waarmee je hele beats en singles kan uitbrengen.

Ik ben er pas mee begonnen. Het zou leuk als hier mensen tutorials plaatsen en hier je werkjes laat zien.

Ik gebruik het om beats te maken,

Check hier voor mijn beats.

Voor tutorials kan je gewoon op youtube zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensjes

Wie van jullie heeft Fruity Loops studio? FL studio is een muziek programma waarmee je hele beats en singles kan uitbrengen.

Ik ben er pas mee begonnen. Het zou leuk als hier mensen tutorials plaatsen en hier je werkjes laat zien.

Ik gebruik het om beats te maken,

Check hier voor mijn beats.

Voor tutorials kan je gewoon op youtube zoeken.

Je link doet het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik ook FL studio, maar ik ben d'r niet echt pro mee ofzo.

Ik heb een paar beats gemaakt, sommige (de betere:7) zijn afkomstig van tut's, maar langer dan 30 sec duren ze bij mij nooit :puh:

(Mede dankzij het feit dat als ik weer eens inspiratie heb, me moeder binnen 2 min weer begint te zeiken xD)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik werk er ook mee. Samen met een vriend maak ik de laatste tijd wel eens wat nummers.

Dit zijn ze tot nu toe (de Radio Edits, voor de Originele kun je op de channel kijken).

#1: No Silence

#2: Adagio For Strings

#3: Level 1 (muziek voor een game)

#4: Level 2 (muziek voor een game)

#5: Level 3 (muziek voor een game)

Op volgorde van maken.

Dit zijn dus m'n eerste 5 nummers, dus zo professional ben ik nog niet. :puh:

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben voor het eerst ook weer bezig met FL Loops, heb nog wat stoere cd's liggen en die wil een een beetje mixen, met wat tut's lukt het me wel.

En daarna met Flitskikker een paar nummertjes maken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooi gemaakt Flitskikker! Welke plugin heb je daar eigenlijk voor gebruikt :-O ?

P.S. Weet iemand hier hoe je een redelijke hardstyle-/core kick kan maken? Ik worstel daar nou al een tijdje mee, helaas krijg ik het telkens weer niet voor elkaar. Heeft iemand enig idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooi gemaakt Flitskikker! Welke plugin heb je daar eigenlijk voor gebruikt :-O ?

P.S. Weet iemand hier hoe je een redelijke hardstyle-/core kick kan maken? Ik worstel daar nou al een tijdje mee, helaas krijg ik het telkens weer niet voor elkaar. Heeft iemand enig idee?

Dankjewel! :D

Ik heb veel plugins gebruikt, maar vooral reFx Nexus.

Op YouTube kun je daar wel tutorials voor vinden. Anders kan ik de VST plugin MicroTonic wel aanraden. ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...