ted80 Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 hallo allemaal ik probeer een gamemode toe te voegen, maar als ik in de server ga zie ik de race niet. server.cfg: echo Executing Server Config... lanmode 1 maxplayers 15 port 2020 hostname test announce 0 gamemode0 mijnscript gamemode1 highway race weburl www.sa-mp.com rcon_password 123456 heeft iemand een idee wat ik fout doe? alvast bedankt Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Je kan ze niet tegelijk laten werken daarvoor heb je Filterscripts die gamemode zal actief worden na gmx of als je changemode doe (en dan die mode naam). Reageren
ted80 Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Je kan ze niet tegelijk laten werken daarvoor heb je Filterscripts die gamemode zal actief worden na gmx of als je changemode doe (en dan die mode naam). bedankt het werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.