FireFighter Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 (bewerkt) Deze clan wordt verbouwd! Dit houdt in dat er tijdelijk geen meetingen meer zijn en er geen nieuwe leden meer aangenomen worden. Dit wordt het nieuwe plan. Veranderingen onder voorbehoud S.W.A.T wordt veranderd naar Angels of Death AoD ondersteund alle PS3 games, maar in het speciaal nog steeds GTA en de uitbreidingen AoD krijgt een ander thema dan S.W.A.T AoD heeft een nieuw concept We krijgen twee nieuwe topic's AoD krijgt een nieuw systeem. Dat wil zeggen, geen squadsysteem zoals we dat in S.W.A.T hadden Overige belangrijke informatie Als de twee nieuwe topic's er zijn, moeten alle huidige leden zich opnieuw aanmelden. Jullie worden zonder onderhandeling aangenomen. We houden jullie via dit topic up to date. Houd dit topic in de gaten voor nieuws over de clan. Dit keer wordt het een succes! FF. Bewerkt: 25 april 2010 door FireFighter
FireFighter Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 De eerste officiele post hierbij. Eindelijk.. Informatie De meetings zullen z.s.m worden ingedeeld!
Tha-Ran Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Dit is de officiele 3e post :$ BTW, ik nu ook meedoen met GTA IV meetings. Ik heb sinds kort een nieuwe router en die doet het perfect.
Royboow Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Dit is de officiele 3e post :$ BTW, ik nu ook meedoen met GTA IV meetings. Ik heb sinds kort een nieuwe router en die doet het perfect. Yeej, gezellig. doe je ook mee aan het openingsfeest?
FireFighter Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Dat denk ik wel gezellig Zeker. Royboow, wil je dan tha ran erbij zetten? en bart, kan jij?
Royboow Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) Dat denk ik wel gezellig Zeker. Royboow, wil je dan tha ran erbij zetten? en bart, kan jij? Ik zal het doen baas Tha-ran, dag 1 of 2 of beide? Bewerkt: 22 maart 2010 door Royboow
FireFighter Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Ik zal het doen baas Tha-ran, dag 1 of 2 of beide? Goedzo knul, je leert snel.
killmart Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 ik ben tevens beschikbaar voor piloot. in bfbc2.
FireFighter Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 ik ben tevens beschikbaar voor piloot. in bfbc2. Ik zal je erbij zetten. Informatie Ik heb van bijna alle leden een bericht ontvangen waarin staat wanneer ze beschikbaar zijn. Deze week worden de tijden en dagen van de meetings online gezet. See ya on the battlefield.
GreyFox-Smurf Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Ik kan voor GTA IV wel meedoen, Maar MW2 wss niet, dat moet ik nog ff bekijken omdat ik die geleend heb van iemand.
FireFighter Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) Ik kan voor GTA IV wel meedoen, Maar MW2 wss niet, dat moet ik nog ff bekijken omdat ik die geleend heb van iemand. Oké. trouwens, vandaag was het weer heeuul lekker weer. Informatie: De meeting tijden en dagen zijn online gezet. Eventuele opmerkingen via PB. Bewerkt: 24 maart 2010 door FireFighter
Royboow Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Ik kan voor GTA IV wel meedoen, Maar MW2 wss niet, dat moet ik nog ff bekijken omdat ik die geleend heb van iemand. Oké. trouwens, vandaag was het weer heeuul lekker weer. Informatie: De meeting tijden en dagen zijn online gezet. Eventuele opmerkingen via PB. Zeg dat wel, het was hier in vlaardingen gewoon 20 graadjes xD, heerlijk weer
Recommended Posts