hydraboy Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) he in de walktrough staat bij bijna alle auto's bv import: maan dag 30.000 maar waar kan je zoon auto importeren en heb je daar soms een bepaalde missie voor nodig om die gedaan te hebben en zoja welke en als er iemand nog tips heeft voor city slicking van de rijschool want die lukt mij ook niet alvast bedankt hydraboy Bewerkt: 19 juni 2005 door hydraboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 he in de walktrough staat bij bijna alle auto's bv import: maan dag 30.000 maar waar kan je zoon auto importeren en heb je daar soms een bepaalde missie voor nodig om die gedaan te hebben en zoja welke en als er iemand nog tips heeft voor city slicking van de rijschool want die lukt mij ook niet alvast bedankt hydraboy zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...houd=ODD_EXPORT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 en als er iemand nog tips heeft voor city slicking van de rijschool want die lukt mij ook niet alvast bedankt ook voor dat de WALKTROUGH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hydraboy vraagt wat import is: je moet eerst de "wang cars" missies uitgespeeld hebben (dit is in SF). Als je dit gedaan hebt staat er een bord op bij het export-import schip. Daar moet je zijn. (je kan alleen auto's importeren die je al geëxporteert hebt, je krijgt maar 6 bonus auto's) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.