Jump to content

PC will be quiet - Nieuwe koeler needed

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik op Click here druk gebeurt er niks...

EDIT: Wat hebben we eigenlijk aan een foto?

Bewerkt: door Djmaddox
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Casss

16

• Djmaddox

7

• wesley123

3

• TaartJJ~!

1

Dat weet ik niet? Ik dacht misschien had je er wat aan?

Heeft er al iemand zo'n lijstje bij azerty gemaakt bloos.gif

Bewerkt: door Gta-kneusje

Plaatje: http://img404.images...46/dsc0104z.jpg

die grote fan maakt volgensmij de meeste herrie, lijkt me het meest logish, met wat voor fan zou ik deze kunnen vervangen?

Edit:

Kan ik die grote fan vervangen met deze:

http://www.azerty.nl...?tab=tech_specs

of deze:

http://www.azerty.nl...-socket-am.html

Is deze waarschijnlijk ook stil en als die compitabel is met 'Pentium' is dat toch met de P1 P2 P3 en P4?

Waar moet ik eigenlijk kijken om die grote fan te vervangen? Bij processor koelers toch?

Geplaatst:

Steek je geld liever in een betere computer. Lekkere stofkast heb je ook! Lees trouwens dit maar eens door, of google zelf wat.

Geplaatst:

Steek je geld liever in een betere computer. Lekkere stofkast heb je ook! Lees trouwens dit maar eens door, of google zelf wat.

Dus ik kan hem niet stiller maken?

Geplaatst:

nee niet als je neit doet wat je gevraagt werd, elke fan omste beurt een seconde stil houden, dan kun je zien welke de meeste herrie maakt.

nee niet als je neit doet wat je gevraagt werd, elke fan omste beurt een seconde stil houden, dan kun je zien welke de meeste herrie maakt.

Ik weet niet of jij dat kan zien, maar ik zie op zijn foto toch maar echt één koeler: Namelijk die van zijn Processor.

Zijn graka is passief gekoeld dus die heeft geen koeler. Ik zie geen casefans, dus dan heb je alleen nog de koeler van je voeding, alleen daar kom je meestal niet bij.

Bewerkt: door GTA_MasterNL

@ ArticLight: Ik heb eigenlijk helemaal geen nieuwe PC nodig, hij doet het nog gewoon goed. Ik speel er soepel GTA: SA op en is lekker snel :) <BR><BR>@ djmaddox Ik durf eigenlijk die koelers niet stop te zetten, is het wel veilig? <BR><BR>En weet iemand nog een goede processor koeler voor mijn PC?

Geplaatst:

Wacht even, er staat hier dat die koeler niet compitabel is met een Pentium 4 duh.gif

Pentium

Celeron

Phenom

Phenom II

Athlon

Sempron

Dus werkt die nou niet op mijn processor?

Geplaatst:

Er staat pentium bij, en aangezien jouwe een pentium 4 is zou het gewoon moeten kunnen.

pentium voor 775 wat dacht je daar van?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...