gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 als ik in mijn zebra cab stap loopt mijn spel vast ik heb nog nooit wat met mijn taxi cab gedaan niet verranderd in een andere auto en zo maar voor de rest doe mijn spel het wel wat kan dit zijn ik vind het echt kut want ik vindt het een vette taxi please help (GTA VC RULEZ!!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Hmmm... Je hebt wel een legale versie? Probeer het volgende 's: Ga naar je GTA Vice City map, vervolgens naar de map 'data', dan naar het IDE bestand 'default' (let op; het IDE bestand, niet het DAT bestand! Openen met kladblok). Naar beneden scrollen tot de lijst met auto's. zoek de zebracab op (nummer 188, hij heet 'zebra') en verander het woord 'ignore' achterin de regel door het woord 'taxi'. Dan opslaan, maar vergeet niet een backup te maken van het origineel! Start het spel. De zebra cabs rijden nu gewoon door de stad, als taxi. misschien duurt het even eer je er één tegenkomt, maar geduld is een schone zaak. Rij anders in de buurt van de taxicentrale. Als je er één ziet => instappen, en hopen dat het spel niet crasht Ik hoop voor je dat dit werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 hij doet het nog steeds niet kan ik niet gewoon die hele kut auto uit het spel gooien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 dat gaat,maar dan kan ie een error geven in de aard van: file access impossible at line 188.ide uitkijken met dingen te verwijderen dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 maar wat moet ik nu doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Wat dacht je van: Niet meer instappen in plaats van de hele auto uit het spel mieteren? Heb je geen andere mods geïnstaleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.