Maxx Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Het is jullie vast wel bekend dat als je Cheats gebruikt en daarna saved je GTA SA niet meer volledig kan uitspelen. Echter had ik een vraagje, waarom kan dat niet meer? Hebben de makers het er express ingestopt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 ga eens naar stats.. daar staat(geloof bij player) times cheated.. als je niet hebt gecheat staat het er niet.. maar als je het wel hebt staat het er het aantal keren.. het word dus bijgehouden.. en je kan het ook niet meer 100% uitspelen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 je kan gta:sa met codes 100% uitspelen daar is een topic van+bewijs (door 8-ball denk ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 dat zal dan wel 99.9 % uitgespeeld zijn lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 dat zal dan wel 99.9 % uitgespeeld zijn nee echt 100% met codes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Met de Armax, ja..... Gewone cheat gaat toch niet :blink: Of wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Met de Armax, ja.....Gewone cheat gaat toch niet :blink: Of wel? jawel daar is ooit een topic over geweest en daar stond ook een screenshot voor bewijs EDIT: 300ste BERICHT! Bewerkt: 19 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...10635&hl=cheats Mclaw zegt van wel.... Ik weet het niet meer.. op andere site's staat van wel... :blink: Bewerkt: 19 juni 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Maar welke cheats zorgen er voor dat je hem niet meer 100% kan uitspelen? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Maar welke cheats zorgen er voor dat je hem niet meer 100% kan uitspelen? :huh: Het maakt niet uit welke cheats je gebruikt.Je krijgt het met cheats uitgespeeld,ze hebben het bewezen. B) Ik gebruik geen codes dus mij boeit het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxx Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Kan ik julie verrtouwen? IK zit namelijk heel erg vast, en als het echt zo is dan ga ik wel cheats gebruiken, anders kom ik nóóit verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 wil je het dan zo graag 100 procent uitspelen?? ze zeggen dat je het met cheats wel 100% kan uitspelen probeer het dan gewoon maar als je 100% wil halen moet je nog heel veel meer doen hoor politie, brandweer,ambulance en nog veel meer missies. Je kan ook altijd nog even op gtagames.nl kijken en dan bij de walktrough van SA meschien helpt dat verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 maar je kunt het ook eerst 100% uitspelen en dan cheaten....dus die screens zeggen eigenlijk niets... :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Kan ik julie verrtouwen? IK zit namelijk heel erg vast, en als het echt zo is dan ga ik wel cheats gebruiken, anders kom ik nóóit verder Ja,je kan codes gebruiken maar waar ben je dan? Ik kan je helpen als het om missies gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxx Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Vlak bij het begin, ik zit nu bij de volgende missies: Missie met de ammo train (wapen tekort) Missie ''Sweet's Girl'' (weer wapen tekort) En nog een paar, maar laten we beginnen met deze. Heb jij een tips om zonder cheaten dan wat meer wapens te krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.