onbekendeIV Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 dit is het topic over je nutteloze gadgets die je ooit hebt gekocht de mijne is een draadloze ps2 controller echt zo nutteloos als je maar een meter of 2 vanaf het scherm zit wat is de jouwe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Ik vind drumstokjes waar geluid uit komt best nutteloos. Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 Een ding dat, als je op een knopje duwt, licht geeft en je een soort projector erin hebt waarmee je enkele afbeeldingen kan tonen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2010 draadloze ps2 controller nokia 3110 classic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2010 MP4 speler die het dus totaal niet doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Ik had laatst een toetsenbord gekocht ( jaartje terug ) waarmee ik op de PS3 berichten kan typen, tijdelijk omdat ik nog niet wist van de Sony Headset... Blijkt dat ding helemaal niet te werken, als ik woorden typ krijg je ze niet op het scherm te zien enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ihoihfuire Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 zon ps2 shok controller want of hij shokt zo erg dat het pijn doet of juist helemaal niet <_> en een ik heb een nintendo dsi en nu ook een dsi xL en wel duuder maar verschil homaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 ipod touch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 ipod touch mag ik vragen waarom het zo nutteloos is? zn ipod touch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) ipod touch mag ik vragen waarom het zo nutteloos is? zn ipod touch Nou, Waarom zou je der een willen? die apps vervelen na een nacht kl0t3n wel. -Muziek word ook saai -Films zijn ook slecht (als je schuin met je hoofd in je bed ligt gaat dat beeld mee wat helemaal niet handig is) en ook nog eens klein -Internetten is nutteloos op zo'n scherm Bewerkt: 27 maart 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2010 Batterijen oplader voor m'n Xbox controller. Werkt niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iFire Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 M'en klote Acer met VISTA wat een KUTDING Elke keer Blue screen of Dead en dan werkt die nog Whata fuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 Een bril, mijn ogen zijn gewoon goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Metal-Bullets Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Ipod Shuffle 1GB (die lange) Voor dat geld kon ik beter een andere mp3 kopen, ten eerste werken met I-Tunes en ten tweede het aan/uit knopje als je hem in je broekzak ging houden en na paar uur muziek wilde gaan luisteren. Was de accu al bijna op, want hij ging plotseling aan . Bewerkt: 5 april 2010 door Metal-Bullets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Wat ik gekocht heb is een: Microfoon voor online games op pc soms doet ie het soms niet erg irri. De nutteloze ooit gezien: Nintendo Ds srry voor de ds liefhebbers de Ds is flut Dsi is flut Dsi Xl flutter kan niet. Waarom? Omdat de games lelijk zijn en het ding ook. De Dsi een Ds met groter beeldscherm wat heb je aan een groter beeldscherm de games zijn toch lelijk een camera kom op leuk 0.5 megapixel . Dsi Xl. Een Dsi maar groter en super lelijk een bruine Ds is lelijk. Een ding wil ik zeggen koop als draagbare spelcomputer een Gameboy Advance Sp. Lol grapje koop een Psp veel beter :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: Bewerkt: 7 april 2010 door sanvice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.