TZG Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Waarom zou je der een willen? die apps vervelen na een nacht kl0t3n wel. -Muziek word ook saai Duizenden apps, er zit heus wel elke keer weer iets nieuws en leuks tussen -Films zijn ook slecht (als je schuin met je hoofd in je bed ligt gaat dat beeld mee wat helemaal niet handig is) en ook nog eens klein Dat is gewoon helemaal niet waar. Films worden altijd breedbeeld weergeven, en draaien niet mee, in tegenstelling tot foto's. Bovendien, hoe groot wil je jou mp3 hebben?! -Internetten is nutteloos op zo'n scherm Ik vind het juist beter dan de meeste smartphones. Door het warmtegevoelige scherm is internetten heerlijk op een best redelijk scherm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 Waarom koop je iets als het nutteloos is ? ( Of je moet gewoon zo Dom zijn. ) Vaak (Nouja zeg gerust maar altijd) als je iets wilt gaan kopen weet je er vast wel wat je ermee gaat doen ? en wat je er allemaal mee kan doen ?. Oftewel , Denk eerst goed na voordat je iets koopt. (Vooral als het om duurdere dingen gaat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 LG Cookie, nooit niemand mee gebeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 M'n oude laptop. Simpelweg omdat ie gewoon kut was . Waarom? Omdat o.a. de harde schijf maar 32 GB had? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 10 supersterke magneetjes. Nutteloos en breken snel. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skaapje12 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 -Tony Hawk Underground Remix ofzo voor psp.... doe er nooit iets mee. 10 euro's verspild -Een headset voor mijn pc maar die doet het niet. 5 euro's weggegooid geld -Een Bescherm Hoesje voor mijn psp die ik nooit gebruik . Die had ik gekregen.... -Een blikje Cola die mijn vriend afpakte en opdronk -_-" (eikel) Tja, vast nog wel meer maar die kan ik nu ff niet bedenken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) 10 supersterke magneetjes. Nutteloos en breken snel. Mvg, Flitskikker Ik had ook een paar supersterke magneten gekocht een keer. Het waren dit keer wél supersterke magneten. Die kreeg ik niet meer van de magnetron af.. Bewerkt: 2 mei 2010 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAkris Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Een DS Lite, wat een flut ding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2010 10 supersterke magneetjes. Nutteloos en breken snel. Mvg, Flitskikker Maar als ze breken heb je er 20 voor de prijs van 10 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 Sony PSP 2000 Slim, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2010 Gameboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2010 Gameboy welke gameboy precies? advance? Color? of die oude gameboy? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Een Ipod Touch. Man, wat is die slecht. Apple zuigt je leeg. Eerst betaal je de jackpot voor zo'n ding: 8GB á €180,-, apps die ieder 0,80 cent kosten en sommige 1.52. Ik heb een app gezien die €720,- kostte. Dat lijkt weinig, en daarom is het zo gevaarlijk. Je koopt meer omdat je denkt, ach, het is toch maar 0,80 cent.. Apple, tot ziens! Bewerkt: 30 mei 2010 door Joriz afbeelding verwijderd aangezien domeinnaam door Google wordt gedetecteerd als malware Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Zo'n EasyCAP USB Capture Device. Ik bestelde hem om te kunnen filmen op de PS3 en kwam er pas later achter dat je dan tientallen kabels nodig hebt. Kostte maar 19,99, maar dan nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Zo'n EasyCAP USB Capture Device. Ik bestelde hem om te kunnen filmen op de PS3 en kwam er pas later achter dat je dan tientallen kabels nodig hebt. Kostte maar 19,99, maar dan nog. Je hebt maar 3 kabels nodig. En het is veel goedkoper dan een Dazzle, dus het is juist een goede gadget. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.