Zaahed Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2010 Een stom lampje die allemaal domme vormen op de muren kan maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Een zaklamp die bijna geen licht gaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2010 Een mobiel waar ik niets mee doe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 22 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2010 M'n vader had een paar maanden terug een vliegtuigsimulatorspel en zo'n vliegtuig stuur ofzo gekocht, hij doet er niks mee. En ik heb hier ook een aantal telefonen liggen die of dood zijn of ze niet meer gebruik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Een campinglamp, die ik niet gebruik omdat er alleen maar vliegen op af komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Dat is zeker mijn laptop geweest van 700 euro. Na een aantal maandjes al problemen mee. Heb hem al 3x naar plaatselijke computerboer gestuurd, nu heeft mijn broertje hem maar gekregen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 LG Chocolate. Ik liet hem 1 keertje van 10 cm hoog vallen op het tapijt. was me Printplaat kapot. Weg 200 euro ( ja ik had hem toen ie nog net nieuw was ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) uhm een nutteloze gadget hmm.. de GameCube Bewerkt: 1 september 2010 door Dylann. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 uhm een nutteloze gadget hmm.. de GameCube Hoe kan je dat als gamer nou nutteloos noemen . Zijn zat klassiekers voor te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2010 de wii, wordt zelden gebruikt. en niet te vergeten, mn lg choclate, drukte iets boven t knopje, scherm kapot :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 26 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2010 mijn nieuwe 4pk motor voor me boot klote ding doet het nooit ook niet als je er 10 liter erin gooit. doei geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 30 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2010 mijn nieuwe 4pk motor voor me boot klote ding doet het nooit ook niet als je er 10 liter erin gooit. doei geld Omdat je hem hebt verzopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2010 een PS2- Racestuur... en een joystick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2010 mijn nieuwe 4pk motor voor me boot klote ding doet het nooit ook niet als je er 10 liter erin gooit. doei geld Omdat je hem hebt verzopen nou echt niet....... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Mp4 voor 50 euro kloteding verwijdert mijn muziek opeens ;( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.