End Of The Riot Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 een PS2- Racestuur... en een joystick Ik heb hier ook nog zo'n racestuur liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 6 jaar geleden ofzo een ferrarie controller voor mijn ps2 na 2 weken waren als 3 knopjes kapot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijn0126 Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 psp, je kunt niet chatten met psn, laat staan online spelen via psn, slechte kwaliteit qua games, internet is traag, typen is irritant. Kon ik mijn psp maar inruilen bij de gamemania ipv games.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 12 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2011 Waarschijnlijk toch wel een plectrum-houder (jup is ook een gadget), heb hem gekocht, gebruikte hem de eerste week en daarna lagen de plectra nog steeds door de hele kamer heen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2011 De playstation Move.. Wat een kut ding zeg, 60 euro verspilt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2011 psp, je kunt niet chatten met psn, laat staan online spelen via psn, slechte kwaliteit qua games, internet is traag, typen is irritant. Kon ik mijn psp maar inruilen bij de gamemania ipv games.. Sorry hoor, maar dan moet je niet met oogkleppen op dingen kopen, dit had je goed van te voren kunnen testen/navragen/onderzoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2011 psp, je kunt niet chatten met psn, laat staan online spelen via psn, slechte kwaliteit qua games, internet is traag, typen is irritant. Kon ik mijn psp maar inruilen bij de gamemania ipv games.. Sorry hoor, maar dan moet je niet met oogkleppen op dingen kopen, dit had je goed van te voren kunnen testen/navragen/onderzoeken Inderdaad, en zo slecht is de PSP iig niet. Hij is gewoon goed als je weet hoe je er gebruik moet van maken en niet te veel van verwachten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijn0126 Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 psp, je kunt niet chatten met psn, laat staan online spelen via psn, slechte kwaliteit qua games, internet is traag, typen is irritant. Kon ik mijn psp maar inruilen bij de gamemania ipv games.. Sorry hoor, maar dan moet je niet met oogkleppen op dingen kopen, dit had je goed van te voren kunnen testen/navragen/onderzoeken Dat is het em nou, ik kreeg hem op mijn verjaardag van mijn tante, ik wou dat ding niet eens! >.< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2011 psp, je kunt niet chatten met psn, laat staan online spelen via psn, slechte kwaliteit qua games, internet is traag, typen is irritant. Kon ik mijn psp maar inruilen bij de gamemania ipv games.. Sorry hoor, maar dan moet je niet met oogkleppen op dingen kopen, dit had je goed van te voren kunnen testen/navragen/onderzoeken Dat is het em nou, ik kreeg hem op mijn verjaardag van mijn tante, ik wou dat ding niet eens! >.< Dan verkoop je hem zo toch? Ik zou wel willen dat ik mijn PSP zo kreeg, heb hem zelf moeten betalen dus klagen kun je sowieso niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2011 (bewerkt) WII sniper. Gaat niet eens lekker als je op het beeld richt terwijl je WII sensor boven de tv staat. Als je daar recht op richt dan zit het kruisje pas in het midden. Echt nutteloze troep. Heb echt 1 uur daarna het terug gebracht, echt waar. Die gasten dachten dat ie stuk was, tot ze hoorde dat ik het geen reet aan vond. En voor nog 15 euro er bij te betallen heb ik nu lekker Driver San Fransisco wat ik dagelijks speel Bewerkt: 15 november 2011 door android Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijn0126 Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2011 psp, je kunt niet chatten met psn, laat staan online spelen via psn, slechte kwaliteit qua games, internet is traag, typen is irritant. Kon ik mijn psp maar inruilen bij de gamemania ipv games.. Sorry hoor, maar dan moet je niet met oogkleppen op dingen kopen, dit had je goed van te voren kunnen testen/navragen/onderzoeken Dat is het em nou, ik kreeg hem op mijn verjaardag van mijn tante, ik wou dat ding niet eens! >.< Dan verkoop je hem zo toch? Ik zou wel willen dat ik mijn PSP zo kreeg, heb hem zelf moeten betalen dus klagen kun je sowieso niet Maar niemand wil hem van mij kopen :´( Ik heb toch een PS3 dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijn0126 Geplaatst: 15 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2011 psp, je kunt niet chatten met psn, laat staan online spelen via psn, slechte kwaliteit qua games, internet is traag, typen is irritant. Kon ik mijn psp maar inruilen bij de gamemania ipv games.. Sorry hoor, maar dan moet je niet met oogkleppen op dingen kopen, dit had je goed van te voren kunnen testen/navragen/onderzoeken Dat is het em nou, ik kreeg hem op mijn verjaardag van mijn tante, ik wou dat ding niet eens! >.< Dan verkoop je hem zo toch? Ik zou wel willen dat ik mijn PSP zo kreeg, heb hem zelf moeten betalen dus klagen kun je sowieso niet Maar niemand wil hem van mij kopen :´( Ik heb toch een PS3 dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JarnoG Geplaatst: 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2012 ne wii,kloteding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2012 psp, je kunt niet chatten met psn, laat staan online spelen via psn, slechte kwaliteit qua games, internet is traag, typen is irritant. Kon ik mijn psp maar inruilen bij de gamemania ipv games.. Sorry hoor, maar dan moet je niet met oogkleppen op dingen kopen, dit had je goed van te voren kunnen testen/navragen/onderzoeken Dat is het em nou, ik kreeg hem op mijn verjaardag van mijn tante, ik wou dat ding niet eens! >.< dat heb ik ook wel eens, vol liefdevolle intenties dat is bij mij ook de reden waarom ik geld vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2012 Ik heb gister een elektrische wekker gekocht het verbaast me dat ze voor dat kut ding bij de blocker toch nog 5,00 vragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.