Jump to content

Wat is het nutteloze gadget dat je ooit hebt gekocht

Recommended Posts

• Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cheers.

6

• TZG

4

• Teh_Ninja

4

• GolfG60

4

Geplaatst:

mijn vorige telefoon: een Samsung Star Qwerty, wat een *@#! een week later was dat ding al gecrasht kon niks meer mee alleen muziek luisteren en bellen geen foto's meer maken en kon ook niet gebelt worden.

Geplaatst:

een iphone 1g kuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Iphone 1g bestaat nog geneens :7

Dit is een Iphone 2g (1ste Iphone)

13.jpg

En die is helemaal niet kut...

Ik had een Playstation Move gekocht, kut ding.

Geplaatst:

Een iPad is het meest nutteloze gadget wat ik ooit hebt gekocht, totaal overbodig zo'n ding. Na een half jaar had ik het apparaat ook door verkocht met weinig verlies, het is namelijk veel handiger om mijn macbook onderweg mee te nemen als ik toch mijn tas bij me heb, dan de hele tijd een iPad in je handen mee te slepen. En ook al neem je een iPad mee in je tas, neem dan gewoon gelijk je laptop mee. Daar krijg je teminste geen kramp bij in je nek bij het inernetten, wat bij de iPad wel het geval is. Kortom, koop geen iPad. Maar liever wat mij betreft een macbook plus iPhone ( en natuurlijk een windows computer thuis voor het echte gamen ^_^ )

Geplaatst:

Een iPad is het meest nutteloze gadget wat ik ooit hebt gekocht, totaal overbodig zo'n ding. Na een half jaar had ik het apparaat ook door verkocht met weinig verlies, het is namelijk veel handiger om mijn macbook onderweg mee te nemen als ik toch mijn tas bij me heb, dan de hele tijd een iPad in je handen mee te slepen. En ook al neem je een iPad mee in je tas, neem dan gewoon gelijk je laptop mee. Daar krijg je teminste geen kramp bij in je nek bij het inernetten, wat bij de iPad wel het geval is. Kortom, koop geen iPad. Maar liever wat mij betreft een macbook plus iPhone ( en natuurlijk een windows computer thuis voor het echte gamen ^_^ )

Ja, want voor de prijs van 1 iPad koop je een Macbook, iPhone en een game pc. :bonk:

Geplaatst:

Ja, want voor de prijs van 1 iPad koop je een Macbook, iPhone en een game pc. :bonk:

:clown:

koop gewoon een goede (F)laptop, en dan heb je al de positieve dingen die zo'n ding ook hebt. Met een gsm kan je nog met het argument komen, dat hij een stuk kleiner is, en daarom makkelijker om mee te nemen... maar in een Ipad en een Laptop vind ik qua ruimte niet erg veel verschil in zitten :puh:

Geplaatst:

Htc touch pro 2 zo traag als dikke stront :S

Daar had ik nou nooit last van (voordat ik er op ging zitten -.-')

Voor mij was het een acer laptop..

Ik raad niemand aan om een ACER laptop te kopen!!

Geplaatst:

Wii, DUHHH. Dat koop je, speel je een week mee. Vervolgens staat het 2 jaar in de kast. :schater:

hhahaha idd, dat heb ik ook met de Wii. Heb hem laatst beneden neergezet omdat m'n moeder er wel mee wou tennissen oid, en ook zij heeft hem sindsdien nog niet gebruikt :bonk:

Ik heb zelf ooit eens een universele afstandsbediening gekocht die je kon gebruiken voor elke tv (als je een code intoetste). Ik dacht leuk voor op school :puh:. Heb hem maar 4x gebruikt, ook omdat je voor elke tv weer een ander code moest intoetsen, oftewel een hoop gekut...

Geplaatst:

Wii, DUHHH. Dat koop je, speel je een week mee. Vervolgens staat het 2 jaar in de kast. :schater:

Mwuah, in de kast is een groot woord. Maar als de neefjes er zijn of wat vrienden gaan we gezellig met z'n alle wel is wiien.

Geplaatst:

Eerlijk gezegd ga ik mee met iemand van een paar pagina's terug, tot op heden is mijn PSP echt een nutteloze aankoop geweest. Ik heb er een paar verjaardagen en een vakantie mee gespeeld, maar na de aanschaf van een X360 vond ik het helemaal niet meer boeiend. Nu ik een smartphone heb vind ik het helemaal niet meer interessant, ik beschik over beiden consoles (PS3 + X360) en zie het totaal niet zitten om een stap terug te zetten qua kwaliteit. Als ik me nu verveel pak ik mijn GSM! Ik game amper, en dus is de PSP al helemaal niet meer interessant.

Geplaatst:

Bij mij precies hetzelfde Fiegel, ik had een psp paar jaar geleden gekregen op mijn verjaardag heb eranderhalf jaar mee vermaakt ofzo toen ik heb een xbox 360 elite gekocht daarna nooit meer aangeraakt maar toen des tijds vond ik het een heel leuk dingetje.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...