wannes12 Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 (bewerkt) Ik zoek dus een idee voor een mod voor gta san andreas. Ik maak enkel maps en geen voertuigen. Ik heb vooral ervaring in het maken van circuits.Als ja een idee hebt zet er dan ook liefst duidelijke plannen of afbeeldingen bij. Dus post maar als je een goed idee hebt.Ik zeg dus wel een goed idee. Ik maak al mijn models in 3ds max. Je kan ook een sketchup model sturen en dan kan ik het misschien in gta san andreas zetten. Dus laat maar komen. Ook als je vragen hebt over het moddelen in 3ds-max. Bewerkt: 21 maart 2010 door wannes12 Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 (bewerkt) Ik zoek dus een idee voor een mod voor gta san andreas. Ik maak enkel maps en geen voertuigen. Ik heb vooral ervaring in het maken van circuits.Als ja een idee hebt zet er dan ook liefst duidelijke plannen of afbeeldingen bij. Dus post maar als je een goed idee hebt.Ik zeg dus wel een goed idee. Ik maak al mijn models in 3ds max. Je kan ook een sketchup model sturen en dan kan ik het misschien in gta san andreas zetten. Dus laat maar komen. Ook als je vragen hebt over het moddelen in 3ds-max. hoe ervaren ben je?, want ik heb wel een eiland in sketchup, maar dat is nog niet helemaal af. ben nl. bezig met de 'ingewanden' van het eiland. misschien kan je meehelpen? edit: heb geprobeerd een dingetje in 3ds te importen mar dat lukt niet. miss kan je me (als ik klaar ben) mee helpen. Bewerkt: 12 april 2010 door Kippetje123 Reageren
wannes12 Geplaatst: 30 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Ik zoek dus een idee voor een mod voor gta san andreas. Ik maak enkel maps en geen voertuigen. Ik heb vooral ervaring in het maken van circuits.Als ja een idee hebt zet er dan ook liefst duidelijke plannen of afbeeldingen bij. Dus post maar als je een goed idee hebt.Ik zeg dus wel een goed idee. Ik maak al mijn models in 3ds max. Je kan ook een sketchup model sturen en dan kan ik het misschien in gta san andreas zetten. Dus laat maar komen. Ook als je vragen hebt over het moddelen in 3ds-max. hoe ervaren ben je?, want ik heb wel een eiland in sketchup, maar dat is nog niet helemaal af. ben nl. bezig met de 'ingewanden' van het eiland. misschien kan je meehelpen? edit: heb geprobeerd een dingetje in 3ds te importen mar dat lukt niet. miss kan je me (als ik klaar ben) mee helpen. Ik wil wel eens proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.