NickyHendriks Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Heb weer na lange tijd een signature gemaakt, aan de ene kant ben ik tevreden, maar aan de andere kant vind ik hem niks.... Rates en vooral tips please Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 mooi gemaakt, maar dat meisje aan de linker kant dat gezicht vind ik nog al te donker, en is een beetje vaag. 7.5/10 Reageren
Kloep Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 aan de ene kant ben ik tevreden, maar aan de andere kant vind ik hem niks.... Aan de rechterkant tevreden, aan de linkerkant ontevreden? Anyhoe, de rechterkant vind ik goed gelukt, de linkerkant verreweg van. Het wazige in het midden met de veel te donkere render vind ik helemaal niks. Wat je misschien beter kunt doen, is de linkerrender magisch laten verdwijnen. Vervolgens de rechterrender meer naar het midden zetten, en de achtergrond wat uitbreiden met leuke effectjes, Deze geef ik een 5/10, enkel door die linkerkant. Die kan je er beter afhakken, dan wordt hij al stukken beter. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 (bewerkt) Zo, ik heb een V2 gemaakt met jullie tips Ik weet alleen geen manier om de rest wat voller te krijgen Ik ben niet zo goed met effecten Bewerkt: 21 maart 2010 door Zamg0d1 Reageren
Kloep Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 De achtergrond is te eentonig, het gedeelte aan de linkerkant van de render is exact hetzelfde als aan de rechterkant. Ik zie ook wel dat het de render is, maar het geeft naar mijn mening geen mooi effect. Probeer hier wat anders leuks mee te doen. Je tekst is naar mijn mening niet duidelijk genoeg. Erg licht op de haren gezet, waardoor je moet speuren voordat je hem ziet. Deze zou ik wat duidelijker neerzetten, of geheel weghalen. Deze is al beter, en krijgt van mij een 6,5/10. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 21 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 (bewerkt) V3, heb alleen nog niks met de tekst gedaan Zal ik zo meteen naar kijken En ik heb alweer een V4 en V5 Vind toch van alle versies de V5 het mooiste Heb er een C4D in gezet en nog een Photo Filtre erbij, was lagere Brightness en wat hoger contrast Vind hem nu eigenlijk super cool :$ Bewerkt: 22 maart 2010 door Zamg0d1 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 ik vind de V4 het mooiste want ik vind dat bruinige gewoon niet zo mooi,ik hou meer van zilver-grijd of blij of wat V4 ook mag zijn Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 V3 vind ik het beste alleen is het te leeg, ik zou daarom je signature 300x150 maken dat maakt hem al een stuk beter denk ik. Reageren
Kloep Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Ik ga voor V5, de kleur van de BG past hierbij beter bij de render ten opzichte van V4. V3 is ten opzichte van V2 enkel wat donkerder gemaakt, waardoor deze ik eigenlijk al he gerate met een te eentonige BG. De BG in V5 is wat interessanter geworden, wat meer effecten doen veel. Ik zie ook dat je de tekst hebt weggehaald, wat beter is. Deze geef ik een 7,5/10. Reageren
Emaitroy Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Zoals bijna altijd is de laatste het beste. Hij heeft al het goede van de andere verzies zonder het slechte. De belichting is goed, de effecten passen, het klopt gewoon! Een dingetje ik had de layer waar het meisje 2x op staat met de blur, Een beetje vergroot zodat je minder goed kan zien dat zij dat weer is Verder is er niets op aan te merken Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) Zoals bijna altijd is de laatste het beste. Hij heeft al het goede van de andere verzies zonder het slechte. De belichting is goed, de effecten passen, het klopt gewoon! Een dingetje ik had de layer waar het meisje 2x op staat met de blur, Een beetje vergroot zodat je minder goed kan zien dat zij dat weer is Verder is er niets op aan te merken Dat zal ik straks eens proberen Maar nu eerst werken Heb een V6 Bewerkt: 22 maart 2010 door Zamg0d1 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) Zoals bijna altijd is de laatste het beste. Hij heeft al het goede van de andere verzies zonder het slechte. De belichting is goed, de effecten passen, het klopt gewoon! Een dingetje ik had de layer waar het meisje 2x op staat met de blur, Een beetje vergroot zodat je minder goed kan zien dat zij dat weer is Verder is er niets op aan te merken Dat zal ik straks eens proberen Maar nu eerst werken Heb een V6 Nu is hij af 9/10 Bewerkt: 22 maart 2010 door Emaitroy Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) V6 is erg mooi, maar ik zou hem 300x150 maken dan is er minder leegte. Edit: Tekst maakt hem ook wel mooier denk ik Bewerkt: 22 maart 2010 door BanaanDaan Reageren
Emaitroy Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 V6 is erg mooi, maar ik zou hem 300x150 maken dan is er minder leegte. Edit: Tekst maakt hem ook wel mooier denk ik nee man die leegte maakt de sig juist af Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) ff bewerkt, als je het niet erg vindt. Zo vind ik hem een 9.5/10 waard Bewerkt: 23 maart 2010 door BanaanDaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.