Maxx Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Zojuist heb ik de sleep wagen gevonden, en ik vraag mij af hoe je daarmee nu auto's kunt gaan verslepen. Ik heb op screens gezien dat het kon, maar weet iemand precies hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Pc of playstation? Met play2.is het je analog stick gebruiken R3 dacht ik, mket pc zou ik het niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mango Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) Zojuist heb ik de sleep wagen gevonden, en ik vraag mij af hoe je daarmee nu auto's kunt gaan verslepen. Ik heb op screens gezien dat het kon, maar weet iemand precies hoe? Op ps2 je rechter analoog stick en op de pc waarschijnlijk 8 of 2 op je numpad EDIT:f te laat :rolleyes: Bewerkt: 19 juni 2005 door mango Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Gaat dat wist ik ni Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maxx Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Dankjewel mango, het was inderdaad de PC, zal het er voortaan bijzetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Hoe je op pc iets wegsleept weet ik ook niet maar ik had eens 7 sleepwagens aan elkaar vastgemaakt :lol: en je kan er nog mee rijden ook. Dan had is ff voor een "ketting-ontploffing" gezorgd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Hoe je op pc iets wegsleept weet ik ook niet maar ik had eens 7 sleepwagens aan elkaar vastgemaakt :lol: en je kan er nog mee rijden ook. Dan had is ff voor een "ketting-ontploffing" gezorgd das offtopic posten, als je de antwoord op de vraag niet weet waarom post je dan? antwoord is al gegeven laat het topic maar rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bas728 Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 het is volgens mij is het op de pc aan de rechter kant heb je tog de getallen 8 en 6 en 4 en 2 daar staan tog pijlen bij meschien is dat het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 op de pc is met de 8 op de rechter kant omloog en dan met de 2 onhoog huizen en weg rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.