Jump to content

TV kaart input lag


Sprunk

Recommended Posts

Ik zit hier met een vervelend probleem.

Ik heb een TV kaart van Asus, model: My Cinema 7131. Dat is een kaart om kabel televisie te ontvangen. Maar nu wil ik hem voor méér gebruiken.

Ik ben namelijk een beetje van de retro games de laatste tijd, en ik kwam mijn oude vertrouwde grijze Nintendo SNES tegen met een doos leuke spellen erbij. Nu dacht ik, hé, die kan in via de kabel aansluiten op mijn PC, zodat ik kan spelen. Maar nee, dat kan dus niet. Want als ik begin te spelen, heb ik heel erge input lag. Als ik op start druk, moet ik 5 seconden wachten voordat mijn actie zichtbaar word op mijn scherm. Dit is natuurlijk niet te doen om zo wat leuke oude toppers als Donkey Kong en Mario te spelen.

Weet iemand hoe deze input lagg verholpen kan worden?

Wat ik al heb geprobeerd:

- Drivers voor kaart opnieuw installeren

- Stoeien met instellen in Windows Media Centre

Bedankt alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben in de pc beneden de zelfde kaart.

De kaart opzich is al niet te best vind ik want de kwaliteit is bij ons met mediacenter echt waardeloos.

en hij is al traag. Dus ik denk dat het aan de kaart zelf ligt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de beeldkwaliteit niet goed is komt niet door de kaart maar door het signaal. Versterker ertussen en het is veel beter beeld.

Ik ga eens kijken voor een ander programma, wellicht lost dat een hoop op. Media Center is best nog wel zwaar namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de beeldkwaliteit niet goed is komt niet door de kaart maar door het signaal. Versterker ertussen en het is veel beter beeld.

Ik ga eens kijken voor een ander programma, wellicht lost dat een hoop op. Media Center is best nog wel zwaar namelijk.

nee want eerdere kaart (oude pc) had betere kwaliteit en niet zo'n klein beetje ook.

welk programma gebruik jij dan?

Bewerkt: door Emaitroy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...