Gtaivtje Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) Hallo allemaal, het werkt niet als ik met gta iv wil opslaan. in het begin van het spel vraagt hij voor auto saven ik heb op enter gedrukt toen vroeg hij mijn hotmail goed ingevuld. en toen zij hij je product sleutel is ongeldig.ik heb wel offline activation gedaan anders kan ik online en dan zijn er allemaal mensen die je willen doden. Kan iemand me helpen aub Groeten van Gtaivtje, Alvast bedankt Bewerkt: 22 maart 2010 door Gtaivtje Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 koop gta we mogen niemand helpen als mensen gta illigal hebben sorry Reageren
Fezz Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Online activatie heeft niks te maken met multiplayer. Waar het bij jou aan ligt is je games for windows live account. Die moet je aanmaken. Als je gta opstart zie je wel hoe je bij de registratie komt. En waar staat er dat ie het illegaal heeft? Reageren
Gtaivtje Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Online activatie heeft niks te maken met multiplayer. Waar het bij jou aan ligt is je games for windows live account. Die moet je aanmaken. Als je gta opstart zie je wel hoe je bij de registratie komt. En waar staat er dat ie het illegaal heeft? Waar kan ik dan zon game account maken Reageren
Fezz Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Als je bij het gta startscherm bent kun je op HOME op je toetsenbord drukken. Dan staat daarergens een link naar het registratiemenu. Ik weet de link niet meer. (Geen zin om goed te typen) Reageren
Gtaivtje Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Als je bij het gta startscherm bent kun je op HOME op je toetsenbord drukken. Dan staat daarergens een link naar het registratiemenu. Ik weet de link niet meer. (Geen zin om goed te typen) waar staat die home knop dan is dat het windows icon of wat volgens mij de toetsenbord van de pc wel maar ik heb laptop en daar zie ik het niet Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 huh? wat? dit kwam ik zomaar tegen, oeps?! http://support.microsoft.com/kb/937066 Reageren
Fezz Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 http://support.microsoft.com/kb/937066 dus Klik op del link en meld je aan, je kan je hotmail account gebruiken. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 home knop op je toetsenbord als je in het spel komt Reageren
Gtaivtje Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 http://support.microsoft.com/kb/937066 dus Klik op del link en meld je aan, je kan je hotmail account gebruiken. ik heb alles gebrobeer ik heb da aangemaakt maar hij blieft een foutmelding geven Reageren
Liberty4Life Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) Als je de offline activation hebt gedaan kun je toch gewoon saven? Bewerkt: 22 maart 2010 door Liberty4Life Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 heb je het spel uberhaupt wel legaal? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 dat twijfel ik ook heb je het spel gekocht of gedownload van internet Reageren
Gtaivtje Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Bedankt voor jullie moeite alleen het heeft niks gehlpen ik ben nu op zoek naar trainers of is dat iligaal? Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 ik snap niet wat jij aan trainers hebt als je het spel amper kutn spelen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.