Jump to content

Gta iv opslaan


Gtaivtje

Recommended Posts

Hallo allemaal,

het werkt niet als ik met gta iv wil opslaan. in het begin van het spel vraagt hij voor auto saven ik heb op enter gedrukt toen vroeg hij mijn hotmail goed ingevuld.

en toen zij hij je product sleutel is ongeldig.ik heb wel offline activation gedaan anders kan ik online en dan zijn er allemaal mensen die je willen doden.

Kan iemand me helpen :N aub

Groeten van Gtaivtje,

Alvast bedankt

Bewerkt: door Gtaivtje
Link to comment
Delen op andere websites

Online activatie heeft niks te maken met multiplayer. Waar het bij jou aan ligt is je games for windows live account. Die moet je aanmaken. Als je gta opstart zie je wel hoe je bij de registratie komt. En waar staat er dat ie het illegaal heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Online activatie heeft niks te maken met multiplayer. Waar het bij jou aan ligt is je games for windows live account. Die moet je aanmaken. Als je gta opstart zie je wel hoe je bij de registratie komt. En waar staat er dat ie het illegaal heeft?

Waar kan ik dan zon game account maken

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij het gta startscherm bent kun je op HOME op je toetsenbord drukken. Dan staat daarergens een link naar het registratiemenu. Ik weet de link niet meer.

(Geen zin om goed te typen)

waar staat die home knop dan is dat het windows icon of wat volgens mij de toetsenbord van de pc wel maar ik heb laptop en daar zie ik het niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...