Jump to content

Zogenaamde "schrikvideo's"


jvj

Recommended Posts

Je zal het wel eens bekeken hebben, zo'n domme schrikvideo. Eerst een gewone video waar op het einde een mannetje/zombie/etc. tevoorschijn komt dat je zou moeten laten schrikken. (soms met zo'n domme boodschap na: 'liet ik je schrikken?')

Ik zeg je zonder geluid is er totaal niks aan! Met geluid vallen de oren gewoon van je kop, en daardoor schrik je. Dit is ook zo bij sommige horrorfilms, en ik vind het eigenlijk heel flauw dat zo'n film schrikmomenten moet halen uit te luide geluidseffecten.

Mijn mening: ik vind deze video's ongeloofelijk sucken. :duh: .

Ik heb hier een voorbeeld, en ik waarschuw je, zet je geluid af/heel stil.

http://www.youtube.com/watch?v=g1EsL55BuaA

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    8

  • Tomeken

    2

  • Dr.Oppai

    2

  • Flokkert

    2

ja ze zijn irritant ja :puh:

ik ken de meeste nu wel en als ik zo een groen achtergrond zie met een witte auto weet ik ook gelijk wel dat het geen zuivere koffie is.

maar wat wil je eigenlijk dat we doen in dit topic?onze mening geven erover of iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

ja ze zijn irritant ja :puh:

ik ken de meeste nu wel en als ik zo een groen achtergrond zie met een witte auto weet ik ook gelijk wel dat het geen zuivere koffie is.

maar wat wil je eigenlijk dat we doen in dit topic?onze mening geven erover of iets anders?

Ja, jullie mening horen. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Je heb idd gelijk, ik weet dat ik me dood schrik met geluid ook al bereid ik me er op voor. maar zonder geluid is het niks

Dat soort filmpjes zijn echt erg, vooral als er eerst een boeiend verhaal inzit, je zit er helemaal in en dan zon schrikmoment. echt belachelijk

Link to comment
Delen op andere websites

ik haat die filmpjes

ik zit wat te kijken iets van een trucje met jezus ofzo en een vriend zei zo blijf goed kijken

dus ik dacht is zoon schrik filmpje maar nee het was gewoon een trucje

Link to comment
Delen op andere websites

ik haat die filmpjes

ik zit wat te kijken iets van een trucje met jezus ofzo en een vriend zei zo blijf goed kijken

dus ik dacht is zoon schrik filmpje maar nee het was gewoon een trucje

Juist, dan moet je naar een zwart-wit afbeelding kijken, en dan krijg je achteraf als je met je ogen knippert Jezus' gezicht op je netvlies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik HAAT schrikvideo's :puh:. Soms als ik zo een vreemde video zie, waar ik soms het nut niet van in zie, ga ik eerst op het einde kijken, of zet ik m'n geluid een heel stuk lager, gewoon omdat ik niet nòg eens een schrikvideo wil zien, zelfs na 5x schrik je je soms nog kapot.

Ik wou maar dat Youtube er wat tegen deed, maar ik weet niet of de YouTube werknemers zin hebben om zoveel te schrikken xd (ter controle).

Die witte auto kende ik al, dus die keek ik niet. Maar ookal was het een andere, dan keek ik die toch ook niet :puh:.

Je hebt er ook eentje met "Zoek de 7 verschillen" (is geen YT-video, maar soort van Flash filmpje), Als je dan kijkt zie je geen verschillen, maar je verwacht je niet meteen aan een eng gezicht of zo dat op je scherm tevoorschijn komt, dus ga je wat dichter bij je scherm zitten en nog eens alles overlopen, en dan plots AWAAHAHAHAHAHAAAAA en zo een eng gezicht op je scherm :puh:. Ik begin dan altijd te trillen :puh: & loop weg, meestal duurt dat een half uur of zo xd. Op zich slagen ze wel altijd in hun opzicht, maar toch haat ik het :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...