unreal Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 ik heb gta vice city gedownload van het internet. paar dagen geleden deed ie het nog prima:D maar gisteren deed ie raar heb ik hem op nieuw geinstaleerd en wil ik ehte geluuid installeren komt er opeens te staan emt dat md-dos :o ofziets krijg ik dan en mopet ik hem afsluiten en heb ik ngo geen geluid wie kan me helpen?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Als je in het begin met dat probleem komt zou ik zeggen, format C:, als ik goed nadenk, zou ik zeggen : deleten en opnieuw downloaden, of XP pro of home installeren op je C: drive, (of andere drive). wat je ook kunt doen, is DOS helemaal verwijderen uit je windows. B) Marco. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik zou zeggen: Kóóp Vice City, met problemen van gedownlloade/gebrande versies van GTA's mogen we je hier helaas niet helpen, jammer dus. Die 20 euries moet je ervoor over hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sammieboy102 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 :blink: ik heb dit probleem ook met de gedowloade versie van GTA. het geluid werkt niet, er is wel iets dat je moet installeren, maar dat werkt dan niet. Ik heb die vic city gedownload, maar ik heb de originele ook. Alleen werkt die niet meer, door verschillende Mods... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 VICE CITY gewoon echt helemaal van je pc verwijderen, en in je in : program files/rockstargames moet je gtand thaft auto vc (de map) ook helemaal verwijderen en alle mods ook weghalen. En anders gewoon je pc formateren. Het kan ook dat je versie van Windows Illegaal of gekopieerd is , dan wiltie het ook welis niet doen. Marco B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 VICE CITY gewoon echt helemaal van je pc verwijderen, en in je in : program files/rockstargames moet je gtand thaft auto vc (de map) ook helemaal verwijderen en alle mods ook weghalen.En anders gewoon je pc formateren. Het kan ook dat je versie van Windows Illegaal of gekopieerd is , dan wiltie het ook welis niet doen. Marco B) Jongen toch! Hiervoor krijg je warns cadeau. Eerst zegt Baffie dat je niet mag helpen en wat doet meneer Marco? .. Juist! Iemand helpen die een illegale Vice City heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Waarom mag je dan niet helpen? :o Marco :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TimERZ Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) waarom denk je! <_< ik denk niet dat gtagames.nlvoor het illegaal dowloaden van gta is... EDIT: lees de regels! Bewerkt: 1 juli 2005 door *gta*gta*gta* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcoABC Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ok, foutjuh :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Misschien niet verkeerd om het nog eens extra uit te leggen: GTAGames.nl is een officieel erkende site over GTA's door R*, hun krijgen dus ook allerlei informatie als eerste binnen, dit blijft natuurlijk niet doorgaan als ze ook in illegale dingen gaan doen aangezien Rockstar daar zélf alleen maar op achteruit gaat. En sowieso willen de webmasters hier niet dat er illegale troep komt, want dan wordt het tóch steeds erger. Ook daarom mogen wij mensen die een illegale versie hebben níét helpen, en worden de topics daarover (gewoonlijk) altijd meteen op slot gegooid wanneer de moderator van dat desbetreffende stuk forum het ziet. Dat duurt nu wel lang, maar dat wil nog niet zeggen dat je degene met de gedownloade versie mag helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 eerst dee gta het zonder geluid al een nu start hij al een nog maar op en als ik het spel laad of new game start dan doet hij het niet en ik heb de patch ook gedownload en die doet genene fl*ker oja en ik heb gta vc gedownload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ohwja, heel mooi dat we het weten, maar dan gaan we jóúw in ieder geval niet verder helpen aangezien dit een légale site is, waar alleen mensen m.b.t. softwareproblemen m.b.t. Vice City worden geholpen als zijn een légale versie ervan hebben, dús. Voor verdere uitleg kun je de Admins raadplegen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TimERZ Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Misschien niet verkeerd om het nog eens extra uit te leggen: GTAGames.nl is een officieel erkende site over GTA's door R*, hun krijgen dus ook allerlei informatie als eerste binnen, dit blijft natuurlijk niet doorgaan als ze ook in illegale dingen gaan doen aangezien Rockstar daar zélf alleen maar op achteruit gaat. En sowieso willen de webmasters hier niet dat er illegale troep komt, want dan wordt het tóch steeds erger. Ook daarom mogen wij mensen die een illegale versie hebben níét helpen, en worden de topics daarover (gewoonlijk) altijd meteen op slot gegooid wanneer de moderator van dat desbetreffende stuk forum het ziet. Dat duurt nu wel lang, maar dat wil nog niet zeggen dat je degene met de gedownloade versie mag helpen. dat bedoelde ik dus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) een tip: KOOP vice city gewoon :rolleyes: :lol: Bewerkt: 17 juli 2005 door starwars cat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeRCT Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 Warez. Ban. Slotje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.