FrankDangerz Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Hallo, Ik heb een irritant probleem met mijn Ps3. Als ik online wil spelen met GTA IV dan word ik eruit gekicked, met de mededeling: NAT too strict. Als ik MW2 opstart, zie ik in het menu ook staan: NAT type: 3. Ik wil graag naar 2. En heb al zoooveeel gezocht naar een antwoord, maar het lukt me steeds niet. Maargoed, het is misschien heel simpel. Router is een Thompson nog wat Moet je meer informatie? Zeg het maar ff Dank Reageren
ricovs Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) probeer deze eens is echt een super tut. http://www.gtaforum.nl/topic/99542-tutorial-hoe-configureer-ik-mijn-kpnhetnet-experiabox/ heeft mij ook geholpen Groeten, Ricorvs EDIT:had per ongeluk pagina 2 gedaan i.p.v. pagina 1 Bewerkt: 22 maart 2010 door ricovs Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Wat meer info over de router is wel handig. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 22 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Thomson TG787v SIP Site van router, of hoe je dat zegt is: http://192.168.2.254/ Heb net alles gedaan wat in die tutorial stond, maar nog steeds lukt het niet. Het gaat mis bij die Engelse site, ik weet het gewoon Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Wat bij mij de truc was is het inschakelen van Universal Plug and Play, UPnP. Al dat gedoe met portforwarden en dergelijke wouden maar niet, maar met het inschakelen van UPnP had ik meteen NAT type 2, "Open" zelfs volgens Modern Warfare 2. Zoek hier even na, bij mijn THOMSON SpeedTouch 780 zit dit onder "Toolbox" > "Delen van spelen & toepassingen". Geen idee of jij iets dergelijks hebt, maar vul dat adres eens in en ga eens zoeken of je het kunt vinden. Misschien is dat bij jou ook dé oplossing. Wel even oppassen wanneer je op een of andere manier niet kunt inloggen op je PlayStation. Ik heb dit één keer gehad, en toen moest ik UPnP even uitschakelen. Vervolgens kon ik weer inloggen, en het weer aanzetten. Er kan verder niets gebeuren, maar mocht zo'n fout voorkomen, houd dit even in het achterhoofd. Reageren
Hayte Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Vaak helpt de kabel uit je modem(/router) trekken en hem er weer in doen ook gewoon hoor (@asphalt's inlog probleem) Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Vaak helpt de kabel uit je modem(/router) trekken en hem er weer in doen ook gewoon hoor (@asphalt's inlog probleem) Dat heeft geen effect op NAT instellingen. @probleem-mans: Dit is ook een goede site, KLIK. Reageren
Hayte Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Vaak helpt de kabel uit je modem(/router) trekken en hem er weer in doen ook gewoon hoor (@asphalt's inlog probleem) Dat heeft geen effect op NAT instellingen. @probleem-mans: Dit is ook een goede site, KLIK. Vanwaar dat ik ook zeg @ASPHALT's inlog probleem Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Vaak helpt de kabel uit je modem(/router) trekken en hem er weer in doen ook gewoon hoor (@asphalt's inlog probleem) Dat heeft geen effect op NAT instellingen. @probleem-mans: Dit is ook een goede site, KLIK. Vanwaar dat ik ook zeg @ASPHALT's inlog probleem Aaaah, I get it Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) Wat bij mij de truc was is het inschakelen van Universal Plug and Play, UPnP. Al dat gedoe met portforwarden en dergelijke wouden maar niet, maar met het inschakelen van UPnP had ik meteen NAT type 2, "Open" zelfs volgens Modern Warfare 2. Zoek hier even na, bij mijn THOMSON SpeedTouch 780 zit dit onder "Toolbox" > "Delen van spelen & toepassingen". Geen idee of jij iets dergelijks hebt, maar vul dat adres eens in en ga eens zoeken of je het kunt vinden. Misschien is dat bij jou ook dé oplossing. Wel even oppassen wanneer je op een of andere manier niet kunt inloggen op je PlayStation. Ik heb dit één keer gehad, en toen moest ik UPnP even uitschakelen. Vervolgens kon ik weer inloggen, en het weer aanzetten. Er kan verder niets gebeuren, maar mocht zo'n fout voorkomen, houd dit even in het achterhoofd. Ik heb gekeken op mijn router site, en daar stond het ook. (onder Toolbox > Delen van spelen en toepassingen) Daar heb ik UPnP aangevinkt. Alleen ik kan pas dit weekend weer op de Ps3, dus dan zie ik dan of het is gelukt. (NAT type 2) ( ik was brutaal volgens mijn moeder maarja... ) Bewerkt: 24 maart 2010 door FrankDangerz Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Ik heb UPnP nu ingeschakeld.. En ik heb nóg steeds NAT type 3, Strickt. Wat nu ? Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Je kan altijd Playstation bellen om je problemen op te lossen. Ik denk dat je hier bij 'Playstation Network' moet zijn. Telefoon Bel de klantenservice op het nummer 0495 574 817. Ik weet niet tot hoe laat ze bereikbaar zijn. Ik dacht tot 16.00 uur Ze helpen in ieder geval wel goed, dus ik denk dat je er met hun sowieso wel uit komt. En anders bel je nogmaals. Voor zover ik weet is het een gratis nummer. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Bij Instellingen > Netwerkinstellingen > Internet verbinding testen staat UPnP ook als beschikbaar? Ik heb verder geen idee, maar dit was (nog steeds overigens) de oplossing voor mijn probleem. Zelfs als ik het nu uitschakel springt hij weer naar type 3, en inschakel weer vrolijk naar type 2. (Zelfs Open volgens MW2) Misschien ligt het dan bij jou aan iets anders, en is Sony bellen nog zo'n gek idee niet. Ik heb altijd een hekel aan de telefoon, maar het zijn echt mensen die er wat van snappen daar. Ik zou zelfs willen zeggen dat de service bij Sony een van de beste is die ik ken. Bij vele bedrijven heb je zo'n jong kippetje d'r aan die er niets van af weet, maar hier kreeg ik beide keren iemand met meer verstand van de zaken dan ikzelf. (Voor de duidelijkheid, bij van die jonge meiden heb ik gewoon soms wat staan uit te leggen.. ) Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Bij Instellingen > Netwerkinstellingen > Internet verbinding testen staat UPnP ook als beschikbaar? Ik heb verder geen idee, maar dit was (nog steeds overigens) de oplossing voor mijn probleem. Zelfs als ik het nu uitschakel springt hij weer naar type 3, en inschakel weer vrolijk naar type 2. (Zelfs Open volgens MW2) Misschien ligt het dan bij jou aan iets anders, en is Sony bellen nog zo'n gek idee niet. Ik heb altijd een hekel aan de telefoon, maar het zijn echt mensen die er wat van snappen daar. Ik zou zelfs willen zeggen dat de service bij Sony een van de beste is die ik ken. Bij vele bedrijven heb je zo'n jong kippetje d'r aan die er niets van af weet, maar hier kreeg ik beide keren iemand met meer verstand van de zaken dan ikzelf. (Voor de duidelijkheid, bij van die jonge meiden heb ik gewoon soms wat staan uit te leggen.. ) Mmmmm, oke. En ja, UPnP staat beschikbaar... Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 NOOOOOOOOOOO. Ik word helemaal gek van die NAT 3. Kan iemand mij helpen? Alsjeblieft! Ik heb ook nog is draadloos, maakt dat uit? Ik heb al heel veel geprobeerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.