tufan Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Hallo , Ik speel al een tijd gta s.a voor de pc en telkens als ik een nieuwe wagen tune en ben aan het rijden zijn er allemaal agresieve rijders die mijn auto kapot maken is er geen cheat ofzo die je auto weer normaal kan maken of een cheat die de weggebruikers rustig maken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Hallo , Ik speel al een tijd gta s.a voor de pc en telkens als ik een nieuwe wagen tune en ben aan het rijden zijn er allemaal agresieve rijders die mijn auto kapot maken is er geen cheat ofzo die je auto weer normaal kan maken of een cheat die de weggebruikers rustig maken ? Als je de armor cheat doet is je auto weer gemaakt En als je geen verkeer wilt bekijk dan de SA walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Verkeerd forum, en als je de Pizzadox trainer download Klik heb je: F7 Toggle Infinite Armor 7 Toggle Bulletproof Vehicles Zo kan het dus wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Hallo , Ik speel al een tijd gta s.a voor de pc en telkens als ik een nieuwe wagen tune en ben aan het rijden zijn er allemaal agresieve rijders die mijn auto kapot maken is er geen cheat ofzo die je auto weer normaal kan maken of een cheat die de weggebruikers rustig maken ? Jij hebt een code gebruikt voor agressieve bestuuders en daarna het spel opgeslagen. Dat is niet heel erg slim. Doe dat de volgende keer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Verkeerd forum, en als je de Pizzadox trainer download Klik heb je: F7 Toggle Infinite Armor 7 Toggle Bulletproof Vehicles Zo kan het dus wel ja die is vet handig gebruik hem elke dag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.