Liberty4Life Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Ik heb geloof ik last van een bug in de missie van Manny: Escuela of the streets Als de auto van de drugsdealer stopt komt er maar geen gele marker te staan. Hoe kan ik deze bug omzeilen? Ik heb al op Google gezocht maar kon niet echt iets betrouwbaars vinden. Alvast bedankt! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 (bewerkt) Als het over de pc versie gaat kun je hem het beste opnieuw installeren. Op de console word het wat lastiger maar je kunt eventueel ergens een savegame downloaden. Probeer de missie anders elke keer opnieuw en wie weet is de bug verdwenen na een aantal keren. Bewerkt: 22 maart 2010 door GrandTheftTwano Reageren
jvj Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Geplaatst: 22 maart 2010 Ik heb geloof ik last van een bug in de missie van Manny: Escuela of the streets Als de auto van de drugsdealer stopt komt er maar geen gele marker te staan. Hoe kan ik deze bug omzeilen? Ik heb al op Google gezocht maar kon niet echt iets betrouwbaars vinden. Alvast bedankt! Dit heb ik nog ergens gelezen in dit forum. Zoek ander even bij iv technische ondersteuning forum. Reageren
leon1994 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Ik weet het niet precies, maar heb je de missie al voor een 2e keer geprobeerd te doen? Ik heb ook een paar keer een bug gehad in een aantal missies (niet deze). Het kan helpen als je de safegame opnieuw laadt en dan de missie doet. Dit heeft voor mij elke keer geholpen. Reageren
Liberty4Life Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Ik heb het al 4 keer geprobeert Kan ik iemand mijn savegame sturen zodat hij die missie voor mij kan halen? Reageren
Liberty4Life Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Het is gelukt Ik heb gewoon een savegame van internet geplukt Toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.