Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Casss

16

• Hayte

14

• Kryziek

3

• Rinaldootje

1

Geplaatst:

Ik heb zelf dezelfde processor met een 9800GT, en ik denk dat ik blij mag zijn als ik GTA IV opgestart kan krijgen. De processor is niet goed genoeg voor free-roamers, de SiS geval al helemaal niet. Je moet een nieuwe processor kopen en een nieuwe videokaart.

Overigens kan je altijd een oude kast gebruiken, maar dan moet je zelf het hele pakket in elkaar timmeren. Of je brengt het naar je lokale pc boer. Maar Azerty/Alternate doen dat niet.

En waarom postte je precies de zelfde configuratie zonder wat ik heb gezegd ook echt te doen? Er zit namelijk nog steeds geen Ram in!

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand een samenstelling maken bloos.gif

En Kryziek, waarom kan die GTAIV niet opstarten dan?

@ Hayte Voor hoeveel geld kan ik Medium - High spelen? Met die nieuwere PC

Bewerkt: door Gta-kneusje
Geplaatst:

Samenstelling blijft eigenlijk ongeveer hetzelfde als die ik eerst postte, maar dan minus de dingen die jij dus niet meer nodig hebt. Wat over moet blijven: voeding, moederbord, processor, geheugen en videokaart. Het is beter om een nieuw moederbord plus processor te kopen, omdat je dan een tri-core met een AM3 mobo kan kopen. Met de S775 kan je een C2D kopen van 3.0 GHz, die onderdoet aan de x3 van AMD.

Geplaatst:

Samenstelling blijft eigenlijk ongeveer hetzelfde als die ik eerst postte, maar dan minus de dingen die jij dus niet meer nodig hebt. Wat over moet blijven: voeding, moederbord, processor, geheugen en videokaart. Het is beter om een nieuw moederbord plus processor te kopen, omdat je dan een tri-core met een AM3 mobo kan kopen. Met de S775 kan je een C2D kopen van 3.0 GHz, die onderdoet aan de x3 van AMD.

Sorry, maar daar begreep ik dus niks van hypocrite.gif

Geplaatst:

Tot hoe ik het nu begrijp is die samenstelling voor die oude PC?

Wat zou ik allemaal nodig hebben om die nieuwere PC te upgraden?

Geplaatst:

Ze zijn allebei te zwak om GTA IV fatsoenlijk te draaien. Dus blijven de samenstellingen ook hetzelfde. Deze moet je óf zelf in elkaar timmeren, of je loopt naar je plaatselijke pc-boer.

Waarom moet er in die nieuwe PC meer geheugen bij? Is 2Gig niet genoeg?

Ik dacht dat je alleen een nieuwe videokaart en processor nodig had, ondersteund het moederbord geen één videokaart/processor waarmee je soepel kan spelen sad2.gif

Geplaatst:

...

Zoals ik al vaak genoeg heb gezegd, het geheugen is niet compatibel met een nieuw moederbord. Op het moederbord van een Pentium D en een Pentium 4 zit DDR2 geheugen, en op een AM3 past alleen DDR3 geheugen.

En je zou een nieuwe processor kunnen kopen voor dat moederbord, maar dan kan je maximaal een dual core halen, terwijl je nu een tripple-core (wat beter is voor GTA IV) kan halen.

Als ik de insteekkaart van mijn oude PC in mijn Pentium D PC stop en dan op die Pentium D een extra beeldscherm aansluit zou dat toch moeten werken?

En de Pentium D werkt toch wel optimaal met W7?

Geplaatst:

Dat zou in principe moeten lukken, als je nog PCIe sloten vrij hebt. En een Pentium D kan gewoon met Windows 7 werken. Maar als je alleen die videokaart gaat halen, ben je dom bezig. De processor is namelijk te zwak voor die grafische kaart, én daar ga je nog steeds geen GTA IV mee spelen.

Is de processor te oud voor de 6200 of die ander, het lijkt me dat die 6200 en zijn eigen videokaart wel moet lukken?

Edit: Misschien heb je mijn post niet goed begrepen, ik edit hem even

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...