Jump to content

Installatie probleem


Indycar series

Recommended Posts

Ik heb een probleem:

Ik wil GTA IV installeren, dus doe ik CD1 in de PC. Nu krijg ik een scherm met daarop Chinees gebrabbel, en kan ik 2 keuzes maken:

WS/WindowsShell.Manifest

Nog meer Chinees Gebrabbel

Maar als ik op een van de 2 druk, gaat het scherm weg en gebeurt er helemaal niets meer.

Dus wie weet dat ik eraan kan doen om het spel wél te kunnen installeren?

Groetjes,

Indycar series

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide knoppen al meerdere malen geprobeerd, maar het scherm verdwijnt en er gebeurt niks. Ik zal dadelijk een screentje maken wat ik te zien krijg.

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik een aparte CD/DVD Rom heb? Die in mijn PC zelf zit doet het namelijk niet, dus heb ik een aparte.

Jvj, ik doe genoeg installaties maar ik heb er nog geen gezien in het Chinees.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook gehad, ik weet niet meer hoe ik het had geïnstalleerd.

Dit komt trouwens omdat je waarschijnlijk de Nederlandse versie hebt. Op de Computer waar ik nu op zit zie je het wel, omdat het besturingssysteem Engels is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Windows XP, maar ik zal kijken of ik het kan vinden.

Ik heb denk ik al het probleem gevonden: Ik heb de oplossing van Wesley geprobeert, maar wat blijkt: Hij wil Rockstar Games Social Club niet installeren, vanwege een foutmelding die te maken heeft met de GTAIV.exe op de schijf.

Hij installeert GTA IV zelf wel, maar RGSC niet. Is die écht nodig om te kunnen spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...