Nissan Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) Budget: €600 Doel: Gamen, Internetgebruik. Desktop of laptop: PC. Merk pc of samengesteld: Samengesteld Benodigde randapparatuur: DVD Drive, 2 USB poorten, muis opening e.d. Besturingssysteem: Windows 7 Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Geen. Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: Welke het beste erin zou passen, aan u de keus. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Bedrijf als Azerty of Alternate. Extra koeling (voor overklokken)?: Nvt. Ga uw gang heren . Bewerkt: 25 maart 2010 door Cuban Gangster Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Laptop onder de 600 euro ≠ gamen. Reageren
Nissan Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Goed dat je het zegt, ik weet zoiets niet, want ik ben een totale n00b als het hierom gaat . Een game PC voor 600 is denk ik wel te doen he? Reageren
Deluxo Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Met €600 heb je wel een goed systeem als het gaat om gamen en internetgebruik, als je maar geen laptop gaat nemen. I think dat je een Phenom II X4 moet nemen met een HD5*** kaart. Ik zou toch wat onderdelen hergebruiken zoals muis, beeldscherm of toetsenbord. Het scheelt wat geld en wat ribben uit je lijf. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Ik heb wel degelijk een nieuw beeldscherm nodig, snellere reactietijd. Muis en toetsenbord hergebruik ik wel ^^. Reageren
Hayte Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Dan gaat er weer zo'n 200 euro af van je pc voor de hardware... Ik denk dan niet dat het veel soeps word (voor gamen, in ieder geval). Heb je echt zo veel last van ghosting op je scherm dan? Reageren
Nissan Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Wat is ghosting? Anyway, het irriteerd heel erg dat als ik een game speel en iets doe (schieten bijvoorbeeld) dat je echt merkt dat er een tijdperiode tussenzit, wat me in multiplayer games wat me enorm benadeeld. Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Wat is ghosting? Anyway, het irriteerd heel erg dat als ik een game speel en iets doe (schieten bijvoorbeeld) dat je echt merkt dat er een tijdperiode tussenzit, wat me in multiplayer games wat me enorm benadeeld. Dat je een soort geest ziet waar een snel bewegend object het moment ervoor was. Het is een beetje lastig uit te leggen, dus een plaatje zegt waarschijnlijk al meer: @hieronder: Motion blur is iets anders als ghosting. Bij motion blur is het beeld uitgerekt, terwijl je bij ghosting op computer schermen echt een 2e schim ziet met duidelijke lijnen. Het is wel een vorm van ghosting, maar het is niet de ghosting die optreed bij langzamere schermen. Bewerkt: 1 april 2010 door Galiorix Reageren
Hayte Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Je zegt snellere reactie tijd bij het scherm. Dus nam ik aan dat je had ervaren dat als er een nieuw beeld op het scherm kwam, je nog de schim van het vorig beeld zag (beetje moeilijk om uit te leggen), ging opzoeken wat het was, erachter kwam dat dit ghosting heette, en je daarom een scherm met een betere reactietijd nodig had. Kennelijk is dit dus niet zo, en heb je denk ik gewoon een langzame computer. Heb je een nieuw scherm nodig omdat hij je last krijgt van ghosting, of er iets anders aan mankeert, of kom je er nou achter dat je iets anders had dan ghosting (aka, een laag FPS). Een pc voor 600 euro is namelijk nog wel geschikt voor GTA IV (alleen als voorbeeld), maar eentje van 400 euro is dit totaal niet. Dus, zeg het maar. Met of zonder scherm? Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Heeft hij niet gewoon last van lagg? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Heeft hij niet gewoon last van lagg? Nee, lagg krijg je als je PC te slecht is voor een spel/ietsanders en dan gaat het gewoon haperen of als je slechte internetverbinding hebt. Lagg is dus gewoon haperingen. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Heeft hij niet gewoon last van lagg? Nee, lagg krijg je als je PC te slecht is voor een spel/ietsanders en dan gaat het gewoon haperen of als je slechte internetverbinding hebt. Lagg is dus gewoon haperingen. Lees de post van Cuban Gangster nog eens. Dat is volgens mij eerder lag dan ghosting. Reageren
Nissan Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Dit topic mag dicht, ik heb een nieuwe Laptop gekocht, dinsdag in huis ^^. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.