Erikkx1 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 hallo Kan je in GTA IV ook taxi chauffeur zijn? Kan je ook branden blussen? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Je kunt volgens mij in ieder geval wel een brand verminderen. Maar niet echt blussen. Taxi chauffeur worden in GTA IV is volgens mij alleen mogelijk met een mod voor de PC... Reageren
vice Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Na een paar missies, in het begin van het spel, kan je wel tijdelijk voor Roman als taxichauffeur werken. Maar volgens mij gaat dit niet meer nadat zijn taxibedrijf is afgebrand. Reageren
Sentasi Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Je kan wel degelijk een brandje blussen. Pak maar is een brandweerwagen, en spuit maar is op een brandende auto, het vuur zal doven. Reageren
Fezz Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Maar niet als zijmissie, en dat geld ook voor de Taxi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.