gta master 1 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Hallo, Toen ik net mijn PS3 opstartte kwam ik er achter dat er een nieuwe update voor de PS3 is gereleased: Versie 1.06. Ik kon geen topic vinden dus maak ik die maar aan . De update bevat: - 50 Friends List bug fixed- Online multiplayer game preferences (Friendly Fire, Auto Aim, Cops) - Updated trophy list - Apparently faster loading times everywhere, less lag - Popular BDBII glitch fixed - Car blip off glitch (unfortunately) fixed - Other random glitches fixed Groetjes GTA Master 1, Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) Toen ik net GTA IV ging spelen kreeg ik inderdaad die update. Maar ik had er niet op gelet welke dingen waren geupdated behalve de Trophie-list... Ey, maar geldt die van die MP update alleen voor TlAD, TBoGT of beide? Of weet je dat niet? Bewerkt: 23 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) B2B glitch? Snel kijken of de schommelglitch en interior glitch nog werken! Edit: Alle glitches die ik ken heb ik gecontroleert en ze werken allemaal nog in Single player. Hidden interior empire state building Hidden interior vliegveld Landen op vliegveld radar Schommelglitch Iemand enig idee over welke glitches rockstargames dan nu spreekt? Ik kijk nu even in multiplayer Edit ²: Multiplayer Hidden interior empire state building werkt. Hidden interior vliegveld. Kom ik een stukje onder de grond maar stuiter dan weer terug Landen op vliegveld radar werkt Schommelglitch werkt Bewerkt: 23 maart 2010 door Kenny-Petrovic Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) @Kenny: Klik en klik Je had Google kunnen gebruiken. Heb ik al even gedaan. Het is wel Engels. EDIT: link toegevoegd. Bewerkt: 23 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 B2B glitch? BDBII = Bomb da Base II glitch Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 B2B glitch? BDBII = Bomb da Base II glitch Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu. Ik vind het niet raar dat ze er pas later aan denken... Ze hebben het heel druk dus kunnen niet alleen aan de kleine details denken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 B2B glitch? BDBII = Bomb da Base II glitch Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu. Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 B2B glitch? BDBII = Bomb da Base II glitch Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu. Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. Ja, maar nog iets: over een paar weken komen The Episodes from Liberty City uit... Dan denk ik dat nog maar de helft van GTA IV gamers GTA IV nog spelen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 B2B glitch? BDBII = Bomb da Base II glitch Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu. Ik vind het niet raar dat ze er pas later aan denken... Ze hebben het heel druk dus kunnen niet alleen aan de kleine details denken. Het was zeker geen klein detail aangezien je een hele mode, die best geliefd is, niet meer kon spelen. Deze mode heb je ook nodig voor een Trophy. @Galiorix Lijkt me sterk, aangezien hij het eerst wel deed en er sinds een update niet meer deed. EN ze weten denk ik wel wat ze zelf in de scripts ect. veranderen bij het maken vaan een update. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 B2B glitch? BDBII = Bomb da Base II glitch Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu. Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. Ja, maar nog iets: over een paar weken komen The Episodes from Liberty City uit... Dan denk ik dat nog maar de helft van GTA IV gamers GTA IV nog spelen. Je zegt het verkeerd. De helft van de mensen die gta IV nu nog spelen Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 B2B glitch? BDBII = Bomb da Base II glitch Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu. Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. Ja, maar nog iets: over een paar weken komen The Episodes from Liberty City uit... Dan denk ik dat nog maar de helft van GTA IV gamers GTA IV nog spelen. Je zegt het verkeerd. De helft van de mensen die gta IV nu nog spelen Tja... Ik begin onderhand GTA IV beu te worden. Ik hoop dat ik het nog tot 16 april volhoud... Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 B2B glitch? BDBII = Bomb da Base II glitch Er was sinds een bepaalde update eenglitch bijgekomen waardoor je, als je bij het schip aankwam, in Bomb Da Base II, je in de Single player werd gedropt. Belachelijkste was, dat Rockstar er niks aan deed, tot nu. Voor hetzelfde geld konden ze er lange tijd geen oplossing voor vinden, weet jij veel... Wees blij dat het uiteindelijk gefixed is. Ja, maar nog iets: over een paar weken komen The Episodes from Liberty City uit... Dan denk ik dat nog maar de helft van GTA IV gamers GTA IV nog spelen. Je zegt het verkeerd. De helft van de mensen die gta IV nu nog spelen Tja... Ik begin onderhand GTA IV beu te worden. Ik hoop dat ik het nog tot 16 april volhoud... Ik heb een vraagje over die trofeeen: hoe en waar kan ik die trofeeen krijgen? Of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen ? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 (bewerkt) Ik heb een vraagje over die trofeeen: hoe en waar kan ik die trofeeen krijgen? Of moet ik weer helemaal opnieuw beginnen ? Met een oude saved game kun je alleen multiplayer trophies krijgen. Voor singleplayer trophies moet je een nieuwe saved game hebben. Met oud en nieuw bedoel ik voor en na de update die trohpies toevoegde (niet deze). Voor de Trophies van Eposides from Liberty City hoef je niks opnieuw te doen. Nu graag weer ontopic , Bewerkt: 23 maart 2010 door gta master 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.