Jump to content

Windows live Messenger


DaddyPimp

Recommended Posts

Ik heb sinds vandaag een probleempje (meerdere mensen ook sinds vandaag ineens) met Windows live Messenger.

Als iemand online is zie ik diegene niet online, en andersom ook niet. Zo zijn er maar zo'n 3 mensen online terwijl dat veel meer moet zijn.

Kan iemand helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zou ik dan eventueel moetten veranderen aan die instellingen? Want heb er niet zo veel verstand van.

*Edit; Hoor nu dat erg veel mensen er last van hebben. Kan niet aan mijn computer liggen denk ik? Zal wel een foutje zijn wat door Windows gefixt moet worden ofzo..

Bewerkt: door DaddyPimp
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zou ik dan eventueel moetten veranderen aan die instellingen? Want heb er niet zo veel verstand van.

*Edit; Hoor nu dat erg veel mensen er last van hebben. Kan niet aan mijn computer liggen denk ik? Zal wel een foutje zijn wat door Windows gefixt moet worden ofzo..

Was vanmiddag even een storing of zo ja, hadden er op school allemaal last van. Na een klein uurtje had niemand er meer last van. ;) Niks om zorgen over te maken dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had er vanmiddag ook last van, ik was online, maar verscheen als offline en de persoonlijke berichten wijzigden ook niet. Ik zag het doordat ik mezelf heb toegevoegd op mijn contactpersonenlijst.

Inmiddels werkt alles weer normaal. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je windows 7 ?

Zo ja , ga dan eens naar onderhoudscentrum en klik op problemen zoeken.

Als ie dan niets vind , kijk misschien dan eens op de site van msn of er iets van een gelijkaardig probleem opstaat met een patch.

Succes !!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...