qbdown Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 hey allemaal, mijn pc loopt soms opeens vast (dan kan ik niks meer, toetsenbord niet gebruiken , etc.). De computer moet dan met de reset button opnieuw opgestart worden. Soms doet hij het daarna dan voor een lange tijd zonder problemen. Ik heb het probleem sinds eergisteren. Weet iemand miss wat het probleem is? Mijn pc is trouwens 3 maanden oud! Bedankt, Robbin Reageren
Hayte Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Post je pc specs eens. Heb je nog garantie? Heb je hem nieuw of tweedehands? Reageren
qbdown Geplaatst: 23 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Post je pc specs eens. Heb je nog garantie? Heb je hem nieuw of tweedehands? PC Specs: Ik heb op alle onderdelen 2-3 jaar garantie (hij is samengesteld door Azerty) , ik heb hem nieuw ( 3 maanden oud) Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 geef eens een lijst van processen die op staan, scan eens met Malwarebytes Anti Malware in veilige modus, mocht die wat vinden en het probleem is neit verholpen dan adviseer ik een HiJackthis logje te maken en die op Nucia.eu plaatsen Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Elke PC loop wel eens vast, dus als dit eenmalig eens voorkomt zou ik me er geen zorgen over maken. Als het een terug kerend probleem is zou ik na gaan sinds wanneer de vastlopers zijn ontstaan. Wat heb je gedaan voordat de PC vaak vast begon te lopen? Dus heb je iets geinstalleerd/verwijderd enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.