Jump to content

pc loopt vast


qbdown

Recommended Posts

hey allemaal,

mijn pc loopt soms opeens vast (dan kan ik niks meer, toetsenbord niet gebruiken , etc.). De computer moet dan met de reset button opnieuw opgestart worden. Soms doet hij het daarna dan voor een lange tijd zonder problemen. Ik heb het probleem sinds eergisteren.

Weet iemand miss wat het probleem is? Mijn pc is trouwens 3 maanden oud!

Bedankt,

Robbin

Link to comment
Delen op andere websites

Post je pc specs eens. Heb je nog garantie? Heb je hem nieuw of tweedehands?

PC Specs:

specsk.png

Ik heb op alle onderdelen 2-3 jaar garantie (hij is samengesteld door Azerty) , ik heb hem nieuw ( 3 maanden oud)

Link to comment
Delen op andere websites

geef eens een lijst van processen die op staan, scan eens met Malwarebytes Anti Malware in veilige modus, mocht die wat vinden en het probleem is neit verholpen dan adviseer ik een HiJackthis logje te maken en die op Nucia.eu plaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

Elke PC loop wel eens vast, dus als dit eenmalig eens voorkomt zou ik me er geen zorgen over maken. Als het een terug kerend probleem is zou ik na gaan sinds wanneer de vastlopers zijn ontstaan. Wat heb je gedaan voordat de PC vaak vast begon te lopen? Dus heb je iets geinstalleerd/verwijderd enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...