matthys99 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 ik heb alle een aantal filmpjes gezien waar ze met een booster rijden nu is mijn vraag hoe krijg je dat voor de playsation 2 want over alle is het alleen voor de PC en als je het opzoekt en naar de filmpjes kijkt staat er ook bij voor de PS2 ik zou graag met met een booster of MTX rijden op San Andreas wie kan mij helpen?? Reageren
Liberty4Life Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Er rijd wel vaak een scooter aan de weg van het strand van Los Santos , Daar bij dat save house geval Die lijkt best wel op de booster Reageren
matthys99 Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 bedankt ik zal er eens opletten Reageren
weegee Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ik denk dat je mods bedoeld, jammer genoeg kan dat niet op de ps2 >>> Door VWO-er: Vriendelijk verzoek dit soort bumps voor je te houden.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.