Jump to content

GTA Minimaliseert bij laden savegame en crashed


Thug_NL

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met gta 4, voorheen liep hij perfect maar nu als ik het spel opstart werkt het gewoon, maar zodra ik op 'start game' klik en hij gaat laden dan minimaliseert hij.

Hij begint even te laden waarna hij minimaliseert, op zich maakt mij dat niet zoveel uit, alleen als ik hem weer wil openen blijf ik hangen op een heel mooi zwart scherm, ik heb hem al een keer 30 mins laten staat in de hoop dat hij toch verder zou gaan maar tevergeefs.

Dit zijn mijn specs:

GTA Versie 1.0.4.0 (Met 1.0.0.4 heb ik meestal meer problemen gehad dus heb ik 1.0.4.0 erop laten staan)

Intel Q6700 ($x2666)

Gainward 9600GT 512 mb

4gb ddr2 geheugen

Windows 7 64 bit

Iemand met soortgelijke problemen of een fix?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dus net hetzelfde probleem. Voorheen (eergisteren) deed ie het nog perfect, en vandaag weigert hij te laden.

Zodra ik op 'Start Game' druk gaat ie laden, hij laadt m'n savegame (Loading - Story Complete) maar dan (waarschijnlijk bij het in-game gaan) crasht hij naar het bureaublad.

Zelfs de benchmark test doet het niet, dus ik twijfel er sterk aan dat het aan de savegame ligt.

Mijn PC kan GTA IV overigens makkelijk aan; zelfs met alles op Very High, Draw Distance 100. M'n resources staan dan nog in het groen.

@Thug_NL: Probeer jij ook eens de benchmark (Options > Graphics > Benchmark) te doen en kijk of hij dan ook crasht.

Edit: Blijkbaar toch een corrupte savegame... Ach ja, Ik had nog een save die ik een uur voordien had opgeslagen en die doet het wel. Mijn probleem is in ieder geval opgelost.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem gemod ja, maar hij heeft zeker 2 dagen met die mods perfect gelopen, maar heb nu alle originele files terug gezet en alle saves verwijderd.

Hij minimaliseert nog steeds maar als ik hem nu weer open gaat hij wel verden, hij laad de save ''the cousins bellick'' terwijl deze niet meer bestaat en start daarna een nieuwe game op.

Vind het toch nog raar dat hij blijft minimaliseren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...